-
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám.Tegnap elkezdtem írni egy módot és egyszer csak csinálom aztán ellenõrzöm és 1 error-t ír.De az az error eddig nem volt.
Sor:
stock Register(playerid, key[])
Error:
error 001: expected token: \",\", but found \";\"
Remélem tudtok segíteni!
Ismétlem: ez az error eddig nem volt.
-
stock Register(playerid, key[])
Ez elõtt a sor elõtt valószínûleg valamelyik sornál kihagytál egy ;-t vagy egy ,-t.
-
stock Register(playerid, key[])
Ez elõtt a sor elõtt valószínûleg valamelyik sornál kihagytál egy ;-t vagy egy ,-t.
Nem hinném,de azért nézd meg:
if(dialogid==register)
{
if(response==0)
{
msg(playerid,piros,\"Úgy döntöttél hogy mégsem regisztrálsz,ezért ki lettél rúgva!\");
Kick(playerid);
return 1;
}
if(response==1)
{
if(!strlen(inputtext))
{
msg(playerid,piros,\"A jelszó nem elég hoszzú!\");
ShowPlayerDialog(playerid,register,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",\"Szia!\\nTe még nem vagy regisztrálva!\\nKérlek regisztrálj egy jelszó megadásával!\",\"Regisztrál\",\"Mégse\");
return 1;
}
else
{
Register(playerid,inputtext);
return 1;
}
}
}
return 1;
}
stock Register(playerid, key[])
{
new users[64];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(users,sizeof(users),\"/users/%s.txt\",nev);
dini_Create(users);
dini_Set(users,\"Jelszó\",key);
msg(playerid,piros,\"Sikeres regisztráció!\");
-
A stock végét véletlenül hagytad ki? (gondolom igen)
-
A stock végét véletlenül hagytad ki? (gondolom igen)
Khm:
if(dialogid==register)
{
if(response==0)
{
msg(playerid,piros,\"Úgy döntöttél hogy mégsem regisztrálsz,ezért ki lettél rúgva!\");
Kick(playerid);
return 1;
}
if(response==1)
{
if(!strlen(inputtext))
{
msg(playerid,piros,\"A jelszó nem elég hoszzú!\");
ShowPlayerDialog(playerid,register,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",\"Szia!\\nTe még nem vagy regisztrálva!\\nKérlek regisztrálj egy jelszó megadásával!\",\"Regisztrál\",\"Mégse\");
return 1;
}
else
{
Register(playerid,inputtext);
return 1;
}
}
}
return 1;
}
stock Register(playerid, key[])
{
new users[64];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(users,sizeof(users),\"/users/%s.txt\",nev);
dini_Create(users);
dini_Set(users,\"Jelszó\",key);
msg(playerid,piros,\"Sikeres regisztráció!\");
dini_IntSet(users,\"Pont\",0);
dini_IntSet(users,\"Pénz\",5000);
dini_IntSet(users,\"Ölések\",PlayerInfo[playerid][Kills]);
dini_IntSet(users,\"Halálok\",PlayerInfo[playerid][Deaths]);
SetPVarInt(playerid,\"Adminszint\",dini_Int(users,\"Adminszint\"));
dini_IntSet(users,\"Ban\",GetPVarInt(playerid,\"Ban\"));
return 1;
}
-
Agyaltam rajta, és úgy döntöttem, hogy megírom újból, mert egyszerûbb, mint hibát keresni. (Nem tudom mi volt a hiba)
Ha minden igaz, így jónak kell lennie.
Nem teszteltem.
A dialogod nevét megváltoztattam, mivel nem nem voltam benne biztos, hogy a register megfelelõ-e, mivel azt a szót már lefoglalta a pawn.
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <Dini>
#define reg 0
#define piros 0xff0000AA
#define msg SendClientMessage
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == reg)
{
if(!response)
{
msg(playerid, piros, \"Úgy döntöttél hogy mégsem regisztrálsz,ezért ki lettél rúgva!\");
Kick(playerid);
return 1;
}
else
{
if(strlen(inputtext) > 0)
{
msg(playerid, piros, \"A jelszó nem elég hosszú!\");
ShowPlayerDialog(playerid, reg, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\",\"Szia\\nTe még nem vagy regisztrálva!\\nKérlek regisztrálj egy jelszó megadásával\",\"Regisztráció\",\"Mégse\");
return 1;
}
else
{
Register(playerid, inputtext);
return 1;
}
}
}
return 1;
}
stock Register(playerid, key[])
{
new users[64];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(users,sizeof(users),\"/users/%s.txt\",nev);
dini_Create(users);
dini_Set(users,\"Jelszó\",key);
msg(playerid,piros,\"Sikeres regisztráció!\");
dini_IntSet(users,\"Pont\",0);
dini_IntSet(users,\"Pénz\",5000);
dini_IntSet(users,\"Ölések\",PlayerInfo[playerid][Kills]);
dini_IntSet(users,\"Halálok\",PlayerInfo[playerid][Deaths]);
SetPVarInt(playerid,\"Adminszint\",dini_Int(users,\"Adminszint\"));
dini_IntSet(users,\"Ban\",GetPVarInt(playerid,\"Ban\"));
return 1;
}
Egy kicsit talán eltolta a sorokat. :(
A definiációt ne másold le mivel az nem változott, illetve a stock sem.
-
Na várj most össze van keverve másold be szépen a stockot majd a fenti sort.. mert most nem tudom melyik kod.. :D
-
C:\\Users\\user\\Desktop\\PAWN\\Teszt szerver\\gamemodes\\dual.pwn(398) : error 017: undefined symbol \"DIALOG_STYLE_PASSWORD\"
C:\\Users\\user\\Desktop\\PAWN\\Teszt szerver\\gamemodes\\dual.pwn(441) : error 001: expected token: \",\", but found \";\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.
Most ezeket írja.
-
A stock rendben van:
stock Register(playerid, key[])
{
new users[64];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(users,sizeof(users),\"/users/%s.txt\",nev);
dini_Create(users);
dini_Set(users,\"Jelszó\",key);
msg(playerid,piros,\"Sikeres regisztráció!\");
dini_IntSet(users,\"Pont\",0);
dini_IntSet(users,\"Pénz\",5000);
dini_IntSet(users,\"Ölések\",PlayerInfo[playerid][Kills]);
dini_IntSet(users,\"Halálok\",PlayerInfo[playerid][Deaths]);
SetPVarInt(playerid,\"Adminszint\",dini_Int(users,\"Adminszint\"));
dini_IntSet(users,\"Ban\",GetPVarInt(playerid,\"Ban\"));
return 1;
}
A DIALOG_STYLE_PASSWORD nem tudom miért errorozik.
-
Mivel a mód elején nincs definálva a dialog neve..
#define DIALOG_STYLE_PASSWORD 324
-
Köszi!Most már csak erre a sorra van hiba:
SetPVarInt(playerid,\"Adminszint\",dini_Int(users,\"Adminszint\");
Hiba:
error 001: expected token: \",\", but found \";\"
-
A sor végérõl hiányzik egy \")\".
-
A sor végérõl hiányzik egy \")\".
Igen!Idõ közben én is rájöttem. :D \'TÉMA MEGOLDVA\'