#define Dialog_Neon
never used
Mod elejére írd be: #define Dialog_Neon [/quote]Hahó, never used, azaz sosincs használva, és erre ír warningot...Ha azt beleírná, akkor 2x lenne bele írva, 0 használással, ami dupla probléma, 1 error, 1 warning.StunteR, kicsit tanulj még angolul!A megoldás tehát egyszerû: KIVESZED a mód elejérõl a #define Dialog_Neon-ot, nem pedig még egyszer bele teszed...(CTR+F-el keress rá a módban, a pawnoban, erre: #define Dialog_Neon és akkor megtalálja neked a pawno a #define Dialog_Neon-t tartalmazó sort, kitörlöd, complizod, és ennyi, 0 warning, 0 error lesz És kedves témanyitó, ez warning, nem error
Így keress rá: \"new Dialog_Neon\"
Az a baja hogy egy változót deklaráltál, de nem használod. [/quote]Ezt már leírtam Közben írtad, hogy nem jó, akkor csak erre keress rá: Dialog_Neon
Mivel ppct használsz, ppchez van include is.Keress rá a PPC_Dialogs incbe vagy máshol.E.: Próbáld a PPC_Defines incet, mert ott vannak definiálva a dolgok.
Egyik includeba sincs benne a Dialog_Neon sajna
// This function is used to debug the key-pressesstock DebugKeys(playerid, newkeys, oldkeys){// Debug keysif ((newkeys & KEY_FIRE) && !(oldkeys & KEY_FIRE)) SendClientMessage(playerid, 0x0000FFFF, \"You pressed the KEY_FIRE key\");if ((newkeys & KEY_ACTION) && !(oldkeys & KEY_ACTION)) SendClientMessage(playerid, 0x0000FFFF, \"You pressed the KEY_ACTION key\");if ((newkeys & KEY_CROUCH) && !(oldkeys & KEY_CROUCH)) SendClientMessage(playerid, 0x0000FFFF, \"You pressed the KEY_CROUCH key\");if ((newkeys & KEY_SPRINT) && !(oldkeys & KEY_SPRINT)) SendClientMessage(playerid, 0x0000FFFF, \"You pressed the KEY_SPRINT key\");if ((newkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK) && !(oldkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK)) SendClientMessage(playerid, 0x0000FFFF, \"You pressed the KEY_SECONDARY_ATTACK key\");if ((newkeys & KEY_JUMP) && !(oldkeys & KEY_JUMP)) SendClientMessage(playerid, 0x0000FFFF, \"You pressed the KEY_JUMP key\");if ((newkeys & KEY_LOOK_RIGHT) && !(oldkeys & KEY_LOOK_RIGHT)) SendClientMessage(playerid, 0x0000FFFF, \"You pressed the KEY_LOOK_RIGHT key\");if ((newkeys & KEY_HANDBRAKE) && !(oldkeys & KEY_HANDBRAKE))