GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Stramm - 2013. május 02. - 18:14:21

Cím: Épületben
Írta: Stramm - 2013. május 02. - 18:14:21
Üdv Nos, hogy tudnám azt megoldani hogyha épületben lõ valaki akkor 2x egy dialog figyelmeztesse 3x pedig fegyverezze le. ??
Cím: Épületben
Írta: scripter01 - 2013. május 02. - 19:14:17
Lekérd a játékos adatait hogy ha interiorba van akkor mi legyen és kész, ha meg 3 van ez akkor vegye el neki a fegyvereit azt is le kéred hányszor csinálta ezt meg!
Cím: Épületben
Írta: Cappsy - 2013. május 02. - 19:53:02
1 szó:
OnPlayerKeyStateChange
Cím: Épületben
Írta: Cappsy - 2013. május 02. - 20:39:49
Szerintem megírom a srácnak mert nem kajolja mi a fenét akarunk
re:
Nincs tesztelve,és jegyzettömbel írtam de sztm jó
 
#include <a_samp>
new inti[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
        if (newkeys & KEY_FIRE)//Ha lenyomja az ütés gombot
{
if(inti[playerid] == 1)// itt egy játékosnak ellenõrizzük hogy 1 az érték (játékban most inti van)
        {
         SendClientMessage(playerid,-1,\"Ésszel legyél interiorban nem verekedünk\");
        Kick(playerid);
}
}
return 1;
}
//Leírás
/*
Nemfog menni a dolog ha nem csinálod a következõt
mindig amikor belép egy intibe aláteszed ezt
inti[playerid] = 1;
amikor kijön ezt:
inti[playerid] = 0;
*/

 
Tudom nem egésszen az ami neked kell  :confused:
De ebbõl meglehet már írni ha nem megy írj és megcsinálom :D
Akkor már pawnoval
Re2:
Kérésedre itt van az új teszteltem megy!!
 
#include <a_samp>
new inti[MAX_PLAYERS];
new figy[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    inti[playerid] = 0;
    figy[playerid] = 1;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    inti[playerid] = 0;
    figy[playerid] = 1;
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
        if (newkeys & KEY_FIRE)//Ha lenyomja az ütés gombot
        {//alap sorlezaras
        if(inti[playerid] == 1)// itt egy játékosnak ellenõrizzük hogy 1 az érték (játékban most inti van)
        {//Inti sorlezaras
        if(figy[playerid] == 1)
        {
        figy[playerid] = 2;
        ShowPlayerDialog(playerid, 0001, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Figyelmeztetés!\",\"Interiorban nem verekedünk! 1/3\",\"Ok\",\"Ok\");
        return 0;
}
        if(figy[playerid] == 2)
        {
        figy[playerid] = 3;
        ShowPlayerDialog(playerid, 0002, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Figyelmeztetés!\",\"Interiorban nem verekedünk! 2/3\",\"Ok\",\"Ok\");
        return 0;
}
        if(figy[playerid] == 3)
        {
        ShowPlayerDialog(playerid, 0003, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Figyelmeztetés!\",\"Gratulálok! Le vagy fegyverezve\",\"Ok\",\"Ok\");
        ResetPlayerWeapons(playerid);
        figy[playerid] = 1;
        return 0;
        }
}//inti Sorlezaras
        }//alap sorlezaras
        return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/tesz\", cmdtext, true, 10) == 0)// egy teszt ez úgy csinál mintha interiorba lennénk hisz átállítja az inti-t 1 re
{
inti[playerid] = 1;
return 1;
}
return 0;
}
//Leírás
/*
Nemfog menni a dolog ha nem csinálod a következõt
mindig amikor belép egy intibe aláteszed ezt
inti[playerid] = 1;
amikor kijön ezt:
inti[playerid] = 0;
*/
Cím: Épületben
Írta: jana4 - 2013. május 04. - 16:53:28
cappsy, ezek a függvények szerinted véletlenül vannak kitalálva? :)

SetPlayerInterior


GetPlayerInterior