Szerző Téma: Épületbe való belépés  (Megtekintve 826 alkalommal)

Épületbe való belépés
« Dátum: 2011. május 15. - 11:07:36 »
0 Show voters
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy hogy lehet azt megcsinálni amikor a player oda áll egy épület ajtajához és akkor bedobja a playert azt intibe? Arra gondoltam hogy talán az IsPlayerInRangeOfPoint használatval vhogy meg lehet oldani, de nem tudom hogyan.

Épületbe való belépés
« Válasz #1 Dátum: 2011. május 15. - 11:20:40 »
0 Show voters
[pawn]// GameMode elejére
new Float:saveX[MAX_PLAYERS],Float:saveY[MAX_PLAYERS],Float:saveZ[MAX_PLAYERS];
new cityHall;
// OnGameModeInit-hez
cityHall = CreatePickup(1318,1,1480.9467773438,-1772.1303710938,19.966495513916);
// OnPlayerCommandText-hez
if(strcmp(cmdtext,\"/enter\",true)==0)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,1480.9467773438,-1772.1303710938,19.966495513916))
    {
        GetPlayerPos(playerid,saveX[playerid],saveY[playerid],saveZ[playerid]);
        SetPlayerPos(playerid,388.8720,173.8050,1008.3828);
        SetPlayerInterior(playerid, 3);
    }
    return 1;
}
if(strcmp(cmdtext,\"/exit\",true)==0)
{
    SetPlayerPos(playerid,saveX[playerid],saveY[playerid],saveZ[playerid]);
    SetPlayerInterior(playerid, 0);
    return 1;
}
// OnPlayerPickUpPickup-hoz
if(pickupid == cityHall)
{
    GameTextForPlayer(playerid,\" ~r~/enter\",5000,5);
}
// OnPlayerUpdate-hez
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,390.64190673828,173.77577209473,1009.553527832))
{
    GameTextForPlayer(playerid,\" ~r~/exit\",5000,5);
}[/pawn]
Ez parancsra van írva(/enter,/exit),de szerintem te át tudod írni.

Épületbe való belépés
« Válasz #2 Dátum: 2011. május 15. - 11:49:12 »
0 Show voters
Sajnos azt írja ki hogy unknown command :S
EDIT: Átírtam a parancsokat ZCMD-be és mûködik! :D Köszönöm kadaradam-nak a segítséget!
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 15. - 12:05:19 írta mark7474 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal