GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ZyZu. - 2012. november 15. - 22:16:45

Cím: épületbe lövöldözés
Írta: ZyZu. - 2012. november 15. - 22:16:45
Sziasztok. Szóval lenne egy apró kérdésem kerestem a fórumon egy épületben tiltó függvényt de nem találtam. Elkezdtem gondolkozni és rájöttem arra a megoldásra, én így oldottam meg. A célom az lenne ha egy játékos belép pl: Rendõrségre akkor írjon neki ki egy üzenetet, hogy ne lövöldözön épületben de én úgy csináltam ha megöli a gyilkos az adott játékost akkor kickelje.
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid)
{
if( G e t P l a y e r I n t e r i o r(killerid) == 2)
{
SendClientMessage(killerid, -1, \"Épületben nem lövöldözûnk ezért kickelve lettél!\");
Kick(killerid);
return 1;
}

 
Így nem mûködik más ötlet? :D
Cím: épületbe lövöldözés
Írta: zeteni - 2012. november 15. - 23:04:59
Érdekes megoldás, feltûnõ hibával.
javítva:
 
    public OnPlayerDeath(playerid, killerid)
{
if(GetPlayerInterior(killerid) == 2)
    {
       SendClientMessage(killerid, -1, \"Épületben nem lövöldözûnk ezért kickelve lettél!\");
       Kick(killerid);
    }
    return 1;
}
     

 
Nem zártad le. Bocs ez a valami eltolta a sorokat.
Cím: épületbe lövöldözés
Írta: TengeriMalac - 2012. november 16. - 05:54:20
0 az alap interior
szoval
 
if(GetPlayerInterior(killerid) != 0)
Cím: épületbe lövöldözés
Írta: ZyZu. - 2012. november 16. - 05:56:01
Tudom de ha megöli az alap interiorban akkor nem kickeli?
Cím: épületbe lövöldözés
Írta: Johnies00 - 2012. november 16. - 14:32:29
!= 0 <- Ha a gyilkos interior ID-je nem 0 (tehát nem az alap ahol minden megtalálható)