-
Sziasztok. Szóval lenne egy apró kérdésem kerestem a fórumon egy épületben tiltó függvényt de nem találtam. Elkezdtem gondolkozni és rájöttem arra a megoldásra, én így oldottam meg. A célom az lenne ha egy játékos belép pl: Rendõrségre akkor írjon neki ki egy üzenetet, hogy ne lövöldözön épületben de én úgy csináltam ha megöli a gyilkos az adott játékost akkor kickelje.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid)
{
if( G e t P l a y e r I n t e r i o r(killerid) == 2)
{
SendClientMessage(killerid, -1, \"Épületben nem lövöldözûnk ezért kickelve lettél!\");
Kick(killerid);
return 1;
}
Így nem mûködik más ötlet? :D
-
Érdekes megoldás, feltûnõ hibával.
javítva:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid)
{
if(GetPlayerInterior(killerid) == 2)
{
SendClientMessage(killerid, -1, \"Épületben nem lövöldözûnk ezért kickelve lettél!\");
Kick(killerid);
}
return 1;
}
Nem zártad le. Bocs ez a valami eltolta a sorokat.
-
0 az alap interior
szoval
if(GetPlayerInterior(killerid) != 0)
-
Tudom de ha megöli az alap interiorban akkor nem kickeli?
-
!= 0 <- Ha a gyilkos interior ID-je nem 0 (tehát nem az alap ahol minden megtalálható)