if ( strcmp( PlayerInfo[ playerid ][ valami ], inputtext, true ) )
{
// ...
}
Ha számról van szó:
PlayerInfo[playerid][valami] = strval(inputtext);
Ha pedig szövegrõl:
format(PlayerInfo[playerid][valami],sizeof(PlayerInfo[playerid][valami]),\"%s\",inputtext);
Illetve
PlayerInfo[playerid][valami] = inputtext;
ezzel is kéne mûködjön, viszont hosszt(pl. enumnál valami[256]; )
mindenképp meg kell adj szöveges változóhoz!
Szerk.: Na szerintem én értettem félre, viszont most megkaptad az
értékadásra és lekérésre is a választ :D
Illetve
PlayerInfo[playerid][valami] = inputtext;
ezzel is kéne mûködjön, viszont hosszt(pl. enumnál valami[256]; )
mindenképp meg kell adj szöveges változóhoz!
Pawn nyelvben srtinget egyenlõség jellel csak akkor lehet ilyen módon másolni, ha mind kettõ változónak azonos cella méret van megadva.
Az inputtext-nek nincs meghatározva ezért a pawn fordító hibaüzenetet generál.
Itt egy apró példa:
[pawn]#include <a_samp>
public
OnFilterScriptInit()
{
new
str1[20],
str2[20];
str1 = \"blabla\";
str2 = str1;
print(str2);
return 1;
}[/pawn]