GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: SnooP - 2014. szeptember 03. - 10:52:16
-
Sziasztok, nem vagyok teljesen biztos benne, hogy erre egy témát kellett volna szentelni, ezért ha mégsem akkor elnézést és elrendezem a dolgokat.
Szóval a kérdésem az az volna, hogy adatrendezés szempontjából egy szervernek melyik a praktikusabb, melyik okozza a kevesebb terhelést és ezáltal melyik adja a gyorsabb mûködést?
a) Játékos csatlakozásakor a fájlban lévõ adatokat lekérdezzük és enumba tároljuk el?
b) Ha szükségünk van valamilyen adatra instant kérdezzük le a fájlból? (dini_Int és hasonlókkal)
És légyszíves indokoljátok meg a válaszotokat :)
Köszönöm szépen a válaszotokat :)
-
Pont ezen gondolkodtam én is mostanában.
Szerintem a fájlból való betöltés lassabb, mitha a szerver memóriájából vennéd elõ az adatot, ezért enumot javaslok. Viszont sokkal praktikusabb lenne a fájlból való betöltés, de nem minden esetben. Enum
-
egyértelmûen az enum, mivel az már bevan töltve....
nem rég találkoztam ezzel én is, a házrendszeremben, elõször a játékos max házait mindig külön lekértem.
ennek köszönhetõen nem tudta betölteni a házainak számát, viszont ha csatlakozásnál lekéred, és egy enumot beállítasz rá, akkor már nem lesz vele több gondja a modnak, nem kell újból lekéregetnie.
-
Én elsõnek a módomat SetPVar és GetPVar függvényekkel írtam.. idõvel rájöttem, hogy sokkal átláthatóbb a mód ha enumot használok és sokkal gyorsabb.
-
Akkor ez egyértelmû enum. Köszönöm a szépen srácok. Zárok :)