GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Feriiiii - 2013. november 06. - 22:21:53

Cím: Enum dialog
Írta: Feriiiii - 2013. november 06. - 22:21:53
Sziasztok!
Egybõl a témába vágok. Van egy scriptem, ahol a dialogidk így néznek ki:
 
enum
{
   ELSO_DIALOG,
   MASODIK_DIALOG,
   HARMADIK_DIALOG
}

 
Egy másik scriptem is van, amiben szintén ugyan így néznek ki, persze más a nevük, és csak 1 dialog van benne. Ezek nem állandó FS-ek, csak akkor szoktam betölteni õket, amikor kellenek. Ha egyszerre vannak betöltve, összebugolnak, és a másik scriptben lévõ dialogresponse lép életbe. Return 0 van mindkét ODN visszahívás végén, azon belül próbálkoztam már return 1-el és nélküle is. Mi lehet a baj? Kérlek ne írjatok olyat, hogy legyen #define ELSO_DIALOG (6969), szeretnék ennek a végére járni!
A válaszokat elõre is köszönöm!
Cím: Enum dialog
Írta: bbTamas - 2013. november 06. - 23:33:14
Összekeverednek a dialog azonosítók azért nem mennek, pont te is írtad, hogy \"Ha egyszerre vannak betöltve, összebugolnak, és a másik scriptben lévõ dialogresponse lép életbe. Return 0 van mindkét ODN visszahívás végén, azon belül próbálkoztam már return 1-el és nélküle is.\"
Cím: Enum dialog
Írta: Kovacs_Richard - 2013. november 07. - 06:31:40
ha nem #define-vel akarod megoldani akkor ezt a megoldást alkalmazhatod:
 
#include 
enum
{
a,
b,
c,
d
}
enum
{
e = 4,
f,
g,
h
}
public OnFilterScriptInit()
{
printf(\"a:%d,b:%d,c:%d,d:%d,e:%d,f:%d,g:%d,h:%d\",a,b,c,d,e,f,g,h);
return 1;
}

 

a:0,b:1,c:2,d:3,e:4,f:5,g:6,h:7
Cím: Enum dialog
Írta: Feriiiii - 2013. november 07. - 15:17:34
Köszönöm szépen a segítséget! :)
Cím: Enum dialog
Írta: BoOy - 2013. november 07. - 18:47:26
[mod]Ha a jövõbe a kérdésre megoldást találtál, a \"Téma Lezárása\" ikonra rákattintani és a \"Megoldva\" nevû kategóriát ne felejtsd el kiválasztani![/mod]