Helló
Van egy parancs...a /engine, amivel ugyebár belehet indítani a kocsikat és leállítani.
Csináltam egyet, régen tök jól mûködött, de egy másik módba is felhasználtam és most nem akar dolgozni.
Illetve, nem teljesen. Egyszer beírom kiír mindent, csak épp nem indul el a timer. Aztán ha másodjára írom be akkor már az is indul, de nem értem, hogy ez miért történik.
CMD:engine(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) { SendClientMessage(playerid,VPIROS,\"Nem vagy jármûben\"); return 1; }
if(Inditas[playerid]==true) { SendClientMessage(playerid,VPIROS,\"*Már indítod a motort.\"); return 1; }
if (JarmuMotorja[jarmu] == false)
{
SetTimerEx(\"MotorIndit\", 2000, false, \"d\", playerid); Inditas[playerid]=true;
SendClientMessage(playerid, -1, \"*Elfordítottad a kulcsot.\");
}
else if (JarmuMotorja[jarmu] == true)
{
JarmuMotorja[jarmu] = false; SendClientMessage(playerid,-1, \"*A jármû motorja leállítva.\");
GetVehicleParamsEx(jarmu,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(jarmu,VEHICLE_PARAMS_OFF,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
}
return 1;
}
return 1;
}
forward MotorIndit(playerid);
public MotorIndit(playerid)
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid);
Inditas[playerid] = false; JarmuMotorja[jarmu] = true;
GetVehicleParamsEx(jarmu,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(jarmu,VEHICLE_PARAMS_ON,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"*A jármû motorja beindult.\");
return 1;
}
Tipp?
Helló
Van egy parancs...a /engine, amivel ugyebár belehet indítani a kocsikat és leállítani.
Csináltam egyet, régen tök jól mûködött, de egy másik módba is felhasználtam és most nem akar dolgozni.
Illetve, nem teljesen. Egyszer beírom kiír mindent, csak épp nem indul el a timer. Aztán ha másodjára írom be akkor már az is indul, de nem értem, hogy ez miért történik.
CMD:engine(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) { SendClientMessage(playerid,VPIROS,\"Nem vagy jármûben\"); return 1; }
if(Inditas[playerid]==true) { SendClientMessage(playerid,VPIROS,\"*Már indítod a motort.\"); return 1; }
if (JarmuMotorja[jarmu] == false)
{
SetTimerEx(\"MotorIndit\", 2000, false, \"d\", playerid); Inditas[playerid]=true;
SendClientMessage(playerid, -1, \"*Elfordítottad a kulcsot.\");
}
else if (JarmuMotorja[jarmu] == true)
{
JarmuMotorja[jarmu] = false; SendClientMessage(playerid,-1, \"*A jármû motorja leállítva.\");
GetVehicleParamsEx(jarmu,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(jarmu,VEHICLE_PARAMS_OFF,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
}
return 1;
}
return 1;
}
forward MotorIndit(playerid);
public MotorIndit(playerid)
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid);
Inditas[playerid] = false; JarmuMotorja[jarmu] = true;
GetVehicleParamsEx(jarmu,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(jarmu,VEHICLE_PARAMS_ON,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"*A jármû motorja beindult.\");
return 1;
}
Tipp?
[pawn]CMD:motorbe(playerid, params[])
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){
SendClientMessage(playerid,0xff8400AA,\"BenceMOD:Beindítottad a motort!\");
GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}else{
SendClientMessage(playerid,0xff8400AA,\"BenceMOD:Nem vagy sofõr!\"); }
return 1;
}[/pawn]
Írj át mindent nyugodtan. Ez müxik!
Mod elejére még : [pawn]new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;[/pawn]