Szerző Téma: eltünõ textdraw  (Megtekintve 425 alkalommal)

eltünõ textdraw
« Dátum: 2013. Augusztus 18. - 15:04:36 »
0 Show voters
Helló
sikerült összehoznom egy war számlálót és mûködik is részben, de egy kis idõ elmúltával eltûnik a textdraw  :mistrust: és már 3 napja ezzel kínlódok de nem tudom miért tûnhet el és ehhez kéne a segitségetek, hogy mi lehet a baja:
itt a kód:
 
new Text:Textdraw0;
forward ScoreUpdate();
public ScoreUpdate()
{
new pont[100];
TextDrawHideForAll(Text:Textdraw0);
format(pont,sizeof(pont),\"~r~PLG ~w~%d - %d ~r~ALL\",redscore,whitescore);
Textdraw0 = TextDrawCreate(495.000000, 98.000000,pont);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.430000, 2.100000);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawShowForAll(Text:Textdraw0);
    return 1;
}
SetTimer(\"ScoreUpdate\",100,1);

 
[mod]CODE tageket máskor![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2013. Augusztus 18. - 15:25:27 írta Benceee »

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
eltünõ textdraw
« Válasz #1 Dátum: 2013. Augusztus 18. - 15:14:55 »
+1 Show voters
Ilyenekre használd a TextDrawSetString funkciót, ez megváltoztatja a string-et (akiírást) és nem kell annyira bonyolítani:
 
new Text:Textdraw0;
forward ScoreUpdate();
public OnFilterScriptInit()
{
Textdraw0 = TextDrawCreate(495.000000, 98.000000,\"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.430000, 2.100000);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawShowForAll(Textdraw0);
return 1;
}
public ScoreUpdate()
{
      new pont[100];
      format(pont,sizeof(pont),\"~r~PLG ~w~%d - %d ~r~ALL\",redscore,whitescore);
TextDrawSetString(Textdraw0,pont);
return 1;
}
SetTimer(\"ScoreUpdate\",1000,1);
« Utoljára szerkesztve: 2013. Augusztus 18. - 15:16:50 írta BoOy »

eltünõ textdraw
« Válasz #2 Dátum: 2013. Augusztus 18. - 15:22:12 »
0 Show voters
így meg alapból nem jelenik meg ha felmegyek a szerverre :/
« Utoljára szerkesztve: 2013. Augusztus 18. - 15:25:34 írta solyom1992 »

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
eltünõ textdraw
« Válasz #3 Dátum: 2013. Augusztus 18. - 15:41:59 »
+1 Show voters
a SetTimer az OnFilterScriptInit alatt van? ugyan úgy mint a textdraw?
 
new Text:Textdraw0;
forward ScoreUpdate();
public OnFilterScriptInit()
{
        Textdraw0 = TextDrawCreate(495.000000, 98.000000,\"-\");
        TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
        TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.430000, 2.100000);
        TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
        TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
        TextDrawShowForAll(Textdraw0);
        SetTimer(\"ScoreUpdate\",1000,1);
        return 1;
}
public ScoreUpdate()
{
        new pont[100];
        format(pont,sizeof(pont),\"~r~PLG ~w~%d - %d ~r~ALL\",redscore,whitescore);
        TextDrawSetString(Textdraw0,pont);
        return 1;
}

eltünõ textdraw
« Válasz #4 Dátum: 2013. Augusztus 18. - 15:49:34 »
0 Show voters
Ez egy gamemód lesz és sikerült megoldani köszönöm a segítséget :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal