-
Helló
sikerült összehoznom egy war számlálót és mûködik is részben, de egy kis idõ elmúltával eltûnik a textdraw :mistrust: és már 3 napja ezzel kínlódok de nem tudom miért tûnhet el és ehhez kéne a segitségetek, hogy mi lehet a baja:
itt a kód:
new Text:Textdraw0;
forward ScoreUpdate();
public ScoreUpdate()
{
new pont[100];
TextDrawHideForAll(Text:Textdraw0);
format(pont,sizeof(pont),\"~r~PLG ~w~%d - %d ~r~ALL\",redscore,whitescore);
Textdraw0 = TextDrawCreate(495.000000, 98.000000,pont);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.430000, 2.100000);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawShowForAll(Text:Textdraw0);
return 1;
}
SetTimer(\"ScoreUpdate\",100,1);
[mod]CODE tageket máskor![/mod]
-
Ilyenekre használd a TextDrawSetString funkciót, ez megváltoztatja a string-et (akiírást) és nem kell annyira bonyolítani:
new Text:Textdraw0;
forward ScoreUpdate();
public OnFilterScriptInit()
{
Textdraw0 = TextDrawCreate(495.000000, 98.000000,\"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.430000, 2.100000);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawShowForAll(Textdraw0);
return 1;
}
public ScoreUpdate()
{
new pont[100];
format(pont,sizeof(pont),\"~r~PLG ~w~%d - %d ~r~ALL\",redscore,whitescore);
TextDrawSetString(Textdraw0,pont);
return 1;
}
SetTimer(\"ScoreUpdate\",1000,1);
-
így meg alapból nem jelenik meg ha felmegyek a szerverre :/
-
a SetTimer az OnFilterScriptInit alatt van? ugyan úgy mint a textdraw?
new Text:Textdraw0;
forward ScoreUpdate();
public OnFilterScriptInit()
{
Textdraw0 = TextDrawCreate(495.000000, 98.000000,\"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.430000, 2.100000);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawShowForAll(Textdraw0);
SetTimer(\"ScoreUpdate\",1000,1);
return 1;
}
public ScoreUpdate()
{
new pont[100];
format(pont,sizeof(pont),\"~r~PLG ~w~%d - %d ~r~ALL\",redscore,whitescore);
TextDrawSetString(Textdraw0,pont);
return 1;
}
-
Ez egy gamemód lesz és sikerült megoldani köszönöm a segítséget :D