Igen azt használom... És csodálkozom is hogy így se megy....
stream_distance 300.0
stream_rate 1000
plugins streamer.dll
Így van nekem beállítva.
Még ezt is betettem.
#include <streamer>
Éppen majd tudok adni holnap, de hátha valaki rájön mi a baj :D
Ezt még probáld ki:
Az objektek végére ViewDistance-
Vagyis:
public OnGameModeInit()
{
CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0); //Object will render at its default distance.
CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 250.0); //Object will render at 250.0 units.
CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 50000.0); //Object will render at 300.0 units. (The usable maximum)
return 1;
}
Pl:
CreateDynamicObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ,Float:DrawDistance);