GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Lothar_Smith - 2011. április 19. - 23:27:40

Cím: Eltûnnek az objectek!
Írta: Lothar_Smith - 2011. április 19. - 23:27:40
Sziasztok.
Van egy stunt modom és az a problémám hogy nem lehet látni az objecteket. Ha közel megyek akkor halványan látni. De amint arrébb megyek eltûnik. Ez mitõl lehet? És mi a megoldás erre a problémára? Elõre is köszönöm a válaszokat!
Cím: Eltûnnek az objectek!
Írta: lusta19 - 2011. április 19. - 23:58:55
Használj Streamert!!!!
http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0
Cím: Eltûnnek az objectek!
Írta: Lothar_Smith - 2011. április 20. - 00:18:29
Ezzel csak az a baj hogy használok :S De így is eltûnnek....:S
Cím: Eltûnnek az objectek!
Írta: lusta19 - 2011. április 20. - 00:34:29
streamer_plugin_v2_5_2
De ezt használod???? ha nem ezt ajánlom
De lehet hogy  a látótávolságot kéne beállitani a server.cfg-ben
 

stream_distance 300
Cím: Eltûnnek az objectek!
Írta: Lothar_Smith - 2011. április 20. - 00:38:13
Igen azt használom... És csodálkozom is hogy így se megy....
 
stream_distance 300.0
stream_rate 1000
plugins streamer.dll

 
Így van nekem beállítva.
Még ezt is betettem.
 
#include <streamer>
Cím: Eltûnnek az objectek!
Írta: lusta19 - 2011. április 20. - 01:06:32
stream_distance 300.0

 Szerintem az a .0 nem kell, de nem hinném hogy az a baja
De csak igy simán legyen
stream_distance 300

 
Vagy állits nagyobb látotávolságit állitani   
 350

 
Gondolom ha streamer.dll akkor windows-os szerver,,,  ha linux akkor streamer.so kell
És nem CreateObject-re kell konvertálni Hanem CreateDynamicObject -re
Most jobb ötletem nincs!! :D
Cím: Eltûnnek az objectek!
Írta: Lothar_Smith - 2011. április 20. - 01:09:49
Hát CreateDynamicObject ezt megpróbálom meg a látótávolságot :D 300.0 a 0-t kivettem így se :D Ha nem megy így se még írok :$ :D
Cím: Eltûnnek az objectek!
Írta: lusta19 - 2011. április 20. - 01:37:17
MIvel azt a streamert használod igy CreateDynamicObject - re kell konvertálni !!!!!!
Y_less Script Inckludes Object Streamer <-------erre kell menni a konvertálásnál!! :D
Cím: Eltûnnek az objectek!
Írta: Lothar_Smith - 2011. április 20. - 01:49:27
Át van konvertálva  ;D De így se mutatja egyfolytában az objectek :D Egy elérhetõséget PM-be nem tudsz adni?:D
Cím: Eltûnnek az objectek!
Írta: lusta19 - 2011. április 20. - 02:10:34
Éppen majd tudok adni holnap, de hátha valaki rájön mi a baj :D
Ezt még probáld ki:
Az objektek végére     ViewDistance-
Vagyis:
 
public OnGameModeInit()
{
    CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0); //Object will render at its default distance.
    CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 250.0); //Object will render at 250.0 units.
    CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 50000.0); //Object will render at 300.0 units. (The usable maximum)
    return 1;
}

 
Pl:
CreateDynamicObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ,Float:DrawDistance);
Cím: Eltûnnek az objectek!
Írta: smart - 2011. április 20. - 20:20:15
De azt se felejtsük el, hogy a sampnak/stremaernek van egy max object betöltési mennyisége. Magyarul egyszerre csak egy adott mennyiségû objectet képes láthatóan betölteni. Ez alap hiba a játékban.
Cím: Eltûnnek az objectek!
Írta: lusta19 - 2011. április 20. - 20:37:24
Idézetet írta: Lothar_Smith date=1303254589\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7612\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát CreateDynamicObject ezt megpróbálom meg a látótávolságot :D 300.0 a 0-t kivettem így se :D Ha nem megy így se még írok :$ :D
Szerk:
Mellékelek 2 képet:
\"width=500http://www.kepmeretezo.hu/kepek/1_k.jpg[/img]
\"width=500http://www.kepmeretezo.hu/kepek/2_k.jpg[/img]
 
Off :  ez ki a képen xd
De neki 1 objektet is igy tölti be
Cím: Eltûnnek az objectek!
Írta: Lothar_Smith - 2011. április 20. - 21:24:23
Ez meg a képméretezõ hibája. =) Csak 1 adott ideig tárolja azt a képet... nekem meg nem volt kedvem méretezgetni stb :)