CMD:pm( playerid, params[ ] ) { //Tároló létrehozása az azonosítónak, és az üzenetnek new iPid; new szMsg[ 100 ]; if( sscanf( params, \"is[100]\", iPid, szMsg ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /pm < JátékosID > < Üzenet >\" ); } else if( !IsPlayerConnected( iPid ) || IsPlayerNPC( iPid ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Érvénytelen azonosító!\" ); } else { new szStr[ 128 ]; format( szStr, sizeof szStr, \"[ PM ]: %s( %i ): %s\", GetPlayerNameEx( playerid ), playerid, szMsg ); SendClientMessage( iPid, COLOR_YELLOW, szStr ); } return 1;}GetPlayerNameEx( playerid ) { new z[ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName( playerid, z, sizeof z ); return z;}
if (feltétel){// utasításokat hajt végre itt, ha a feltétel igaz}else{// utasításokat hajt végre itt, ha a feltétel hamis}
if( sscanf( params, \"is[100]\", iPid, szMsg ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /pm < JátékosID > < Üzenet >\" ); }
else if( !IsPlayerConnected( iPid ) || IsPlayerNPC( iPid ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Érvénytelen azonosító!\" );}
else { new szStr[ 128 ]; format( szStr, sizeof szStr, \"[ PM ]: %s( %i ): %s\", GetPlayerNameEx( playerid ), playerid, szMsg ); SendClientMessage( iPid, COLOR_YELLOW, szStr );}
CMD:pm(playerid, params[] ) { //Tároló létrehozása az azonosítónak, és az üzenetnek new iPid, szMsg[128]; if(sscanf(params, \"is[128]\", iPid, szMsg ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /pm < JátékosID > < Üzenet >\" ); if(!IsPlayerConnected(iPid) || IsPlayerNPC(iPid)) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Érvénytelen azonosító!\" ); new szStr[ 128 ]; format( szStr, sizeof szStr, \"[ PM ]: %s( %i ): %s\", GetPlayerNameEx( playerid ), playerid, szMsg ); SendClientMessage( iPid, COLOR_YELLOW, szStr ); SendClientMessage(playerid, -1, \"Privát üzenet elküldve.\"); return 1;}
newrand = 5;//if(0 < rand) printf(\"1 rand értéke : %d\", rand);else if(1 < rand) printf(\"2 rand értéke : %d\", rand);else if(2 < rand) printf(\"3 rand értéke : %d\", rand);else if(3 < rand) printf(\"4 rand értéke : %d\", rand);else if(4 < rand) printf(\"5 rand értéke : %d\", rand);else printf(\"6 rand értéke : %d\", rand);//if(0 < rand) printf(\"_1 rand értéke : %d\", rand);if(1 < rand) printf(\"_2 rand értéke : %d\", rand);if(2 < rand) printf(\"_3 rand értéke : %d\", rand);if(3 < rand) printf(\"_4 rand értéke : %d\", rand);if(4 < rand) printf(\"_5 rand értéke : %d\", rand);else printf(\"_6 rand értéke : %d\", rand);//
newrand = random(10);switch(rand){case 0: printf(\"0 rand értéke : %d\", rand);case 1: printf(\"1 rand értéke : %d\", rand);case 2: printf(\"2 rand értéke : %d\", rand);case 3: printf(\"3 rand értéke : %d\", rand);case 4: printf(\"4 rand értéke : %d\", rand);default: printf(\"Egyik else if illetve ez esetben case résznek se felelt meg a véletlenszerû érték: %d\", rand); // A default egyezik meg az else if szerkezetben a legutolsó sima else részhez, mikor semmilyen feltétel nem felelt meg akkor fut le az utána írt rész.}// Ugyanez else if szerkezetben:if(rand == 0) printf(\"0 rand értéke : %d\", rand);else if(rand == 1) printf(\"1 rand értéke : %d\", rand);else if(rand == 2) printf(\"2 rand értéke : %d\", rand);else if(rand == 3) printf(\"3 rand értéke : %d\", rand);else if(rand == 4) printf(\"4 rand értéke : %d\", rand);else printf(\"Egyik else if illetve ez esetben case résznek se felelt meg a véletlenszerû érték: %d\", rand); // A default egyezik meg az else if szerkezetben a legutolsó sima else részhez, mikor semmilyen feltétel nem felelt meg akkor fut le az utána írt rész.
else if( !IsPlayerConnected( iPid ) || IsPlayerNPC( iPid ) ){ SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Érvénytelen azonosító!\" );}
public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputext[]){if(dialogid == 1){if( !responese) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Te kiléptél a dialógusból.\" );}if (listitem == 0 ){ SendClientMessage(playerid,-1,\"Te az elsõ lehetõséget választottad!.\");}if (listitem == 1 ){ SendClientMessage(playerid,-1,\"Te a második lehetõséget választottad!\");}return 1;}return 0;}
if(IsPlayerConnected(playerid) == 1) print(\"Csatlakozva\"); else print(\"Nincs csatlakozva.\");if(IsPlayerConnected(playerid)) print(\"Csatlakozva\"); else print(\"Nincs csatlakozva.\");if(!IsPlayerConnected(playerid)) print(\"Nincs csatlakozva\"); else print(\"Csatlakozva.\");if(IsPlayerConnected(playerid) == 0) print(\"Nincs csatlakozva\"); else print(\"Csatlakozva.\");if(IsPlayerConnected(playerid) != 1) print(\"Nincs csatlakozva\"); else print(\"Csatlakozva.\");if(IsPlayerConnected(playerid) != 0) print(\"Csatlakozva\"); else print(\"Nincs csatlakozva.\");
new rand = random(6) - random(6);if(rand) print(\"A rand értéke nagyobb mint 0\");if(rand > 0) print(\"A rand értéke nagyobb mint 0\");if(rand == 4) print(\"A rand értéke pontosan 4\");if(rand != -3) print(\"A rand értéke bármi csak nem -3\");if(rand > 2 && rand != 4) print(\"A rand értéke nagyobb 2-nél de nem 4!\");if(!rand) print(\"A rand értéke kisebb mint 1\");if(rand < 1) print(\"A rand értéke kisebb mint 1\");if(rand >= -3) print(\"A rand értéke -3 vagy annál nagyobb érték.\");if(rand == 4 || rand == 2) print(\"A rand értéke vagy 4 vagy 2\"); else print(\"A rand értéke se nem 4 se nem 2\");