Szerző Téma: Elõre készülõdés karácsonyra!  (Megtekintve 1973 alkalommal)

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Elõre készülõdés karácsonyra!
« Válasz #15 Dátum: 2012. November 09. - 22:09:00 »
0 Show voters
Mire kell az object materialt állítani?
SetObjectMaterial(myobject, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", 0xFFFFFFFF);                    ????????????

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Elõre készülõdés karácsonyra!
« Válasz #16 Dátum: 2012. November 09. - 22:10:58 »
0 Show voters
kitörlöd az alap SA-s tárgyat
létrehozol ugyanoda egy ugyanolyat és annak...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Elõre készülõdés karácsonyra!
« Válasz #17 Dátum: 2012. November 09. - 23:46:20 »
0 Show voters
Idézetet írta: Bendor date=1352383073\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29608\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 hogy tudnám azt megoldani hogy havas legyen a terület?
 


Ne beszeljetek mar  hulyesegeket,a libertys objectek kozt van feher object. Az alap sa-ba is hokent szolgal.
 
[/quote]
Te nekem ne flegmázzá  :nono:
 
[/quote]

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Elõre készülõdés karácsonyra!
« Válasz #18 Dátum: 2012. November 09. - 23:50:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: Johnies00 date=1352501180\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29608\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 hogy tudnám azt megoldani hogy havas legyen a terület?
 


Ne beszeljetek mar  hulyesegeket,a libertys objectek kozt van feher object. Az alap sa-ba is hokent szolgal.
 
[/quote]
Te nekem ne flegmázzá  :nono:
 
[/quote]
 
[/quote]
ezeket a HSZ-eket soha nem értettem...minek idéztek be valamit és nem is írtok semmit hozzá -.-
ha egyetértesz vele akkor adj +1-et és kész...
 

Mire kell az object materialt állítani?
SetObjectMaterial(myobject, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", 0xFFFFFFFF);                    ????????????
 
[/quote]
szerintem félre értettem a kérdést az elõbb...õõõ pontosan nem tudom de ez a progi segíthet megtalálni:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801
egy liberty citys tárgy texturáját nézd meg...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Elõre készülõdés karácsonyra!
« Válasz #19 Dátum: 2012. November 10. - 18:11:03 »
0 Show voters
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1352501439\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29608\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

 hogy tudnám azt megoldani hogy havas legyen a terület?
 


Ne beszeljetek mar  hulyesegeket,a libertys objectek kozt van feher object. Az alap sa-ba is hokent szolgal.
 
[/quote]
Te nekem ne flegmázzá  :nono:
 
[/quote]
 
[/quote]
ezeket a HSZ-eket soha nem értettem...minek idéztek be valamit és nem is írtok semmit hozzá -.-
ha egyetértesz vele akkor adj +1-et és kész...
 
[/quote]
Eddig én se értettem, de rájöttem.. Telefonról írtam de nem tudom mi a francért nem írta ki amit írtam (csak az idézetet..) -_-

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Elõre készülõdés karácsonyra!
« Válasz #20 Dátum: 2012. November 10. - 21:47:14 »
0 Show voters
Én még mindig nem találom a megfelelõ cuccokat  :cry3:

Elõre készülõdés karácsonyra!
« Válasz #21 Dátum: 2012. November 11. - 14:49:50 »
0 Show voters
Parancsolj!!

Találtam egy jó kis karácsonyi mappot!!


http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=109939&highlight=christmas+gamemode

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Elõre készülõdés karácsonyra!
« Válasz #22 Dátum: 2012. November 11. - 16:28:29 »
0 Show voters
Köszi, már csak annyi a baj, hogy halott a letöltési link.

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Elõre készülõdés karácsonyra!
« Válasz #23 Dátum: 2012. November 11. - 17:47:09 »
0 Show voters
Helyesírási hibákért elnézést kérek.  :angel:
 

#include <a_samp.inc>
// Eltávolítandó model számok.
stock RemoveModels[ ] = { 18506, 18321, 18617 },
      SnowObject;
main( )
{
}
public OnPlayerConnect( playerid )
{
/*
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18506, -1744.5391, -1786.9844, 54.5859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18321, -1744.5391, -1786.9844, 54.5859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18617, -1744.5391, -1786.9844, 54.5859, 0.25);
*/
// Mivel mind a három objektum egy ponton van ezért ciklusba helyezem õket.
for( new i = 0; i < sizeof( RemoveModels ); i++ )
{
    RemoveBuildingForPlayer( playerid, RemoveModels[ i ], -1744.5391, -1786.9844, 54.5859, 0.25 );
}
// Létrehozzuk a törölt modelt.
SnowObject = CreateObject( 18321, -1744.54, -1786.98, 55.0, 0.00, 0.00, 0.00);
// A model textúráját nem tudjuk használni, mert sötét árnyalatot kapunk,
// ezért megadjuk a Liberty City egyik havas textúráját.
SetObjectMaterial( SnowObject, 0, 3922, \"bistro\", \"mp_snow\" /*, 0xFFFFFFFF */ );
// Az object index száma 0, mert csak 1 darab textúrát használ.
// Keresünk egy objektumot, ami látszólag fehér színû. Pl.: 3922
// http://wiki.multitheftauto.com/wiki/IDE_List
// A weboldalon megkeressük a model textúra nevét.
// \"3922    rest_chair2    bistro\"
// Az objektum textúra fájlja a \"bistro\".
// IMG Tools segítségével exportáljuk a fájlt, majd TXD Workshop segítségével megkeressük a kép nevét.
// Pl.: \"mp_snow\" És kész is vagy.
// Színt nem adunk neki, mert ismét sötét színt fogunk kapni.
return 1;
}
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
SetPlayerPos( playerid, -1744.5391, -1786.9844, 54.5859 );
return 1;
}

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Elõre készülõdés karácsonyra!
« Válasz #24 Dátum: 2012. November 11. - 18:01:09 »
0 Show voters
Szupi, de miért kell img toolsban kicserélni a fájlokat? Hiszen a liberty city pálya objectjei mindenkinek benne vannak a játékba.

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Elõre készülõdés karácsonyra!
« Válasz #25 Dátum: 2012. November 11. - 18:33:28 »
0 Show voters
Idézetet írta: .:Secur:. date=1352653269\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29608\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szupi, de miért kell img toolsban kicserélni a fájlokat? Hiszen a liberty city pálya objectjei mindenkinek benne vannak a játékba.
 
A textúra fájlt nem kell cserélni, csak a textúra nevét kéne megtudni. Ahhoz neked ki kell csomagolnod a textúra fájlt.
Most már nem kell, mivel megadtam a textúrát, csak az objektum számait ( objectid ) kell ezentúl megadni.
Meg talán az index számot is.
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 11. - 18:36:32 írta divkn »

Nem elérhető Lömpi

  • 1257
    • Profil megtekintése
Elõre készülõdés karácsonyra!
« Válasz #26 Dátum: 2012. November 12. - 17:24:54 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu date=1352409358\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29608\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha jól megnézed Liberty Cityben az objectek bugos ha rámesz az útra akkor a karakter leesik.
 
A Metraialos funkció nem az objectet cseréli le, hanem a textúráját...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal