hogy tudnám azt megoldani hogy havas legyen a terület? Ne beszeljetek mar hulyesegeket,a libertys objectek kozt van feher object. Az alap sa-ba is hokent szolgal. [/quote]Te nekem ne flegmázzá :nono: [/quote]
hogy tudnám azt megoldani hogy havas legyen a terület?
Ne beszeljetek mar hulyesegeket,a libertys objectek kozt van feher object. Az alap sa-ba is hokent szolgal. [/quote]Te nekem ne flegmázzá :nono: [/quote]
hogy tudnám azt megoldani hogy havas legyen a terület? Ne beszeljetek mar hulyesegeket,a libertys objectek kozt van feher object. Az alap sa-ba is hokent szolgal. [/quote]Te nekem ne flegmázzá :nono: [/quote] [/quote]ezeket a HSZ-eket soha nem értettem...minek idéztek be valamit és nem is írtok semmit hozzá -.-ha egyetértesz vele akkor adj +1-et és kész... Mire kell az object materialt állítani?SetObjectMaterial(myobject, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", 0xFFFFFFFF); [/quote]szerintem félre értettem a kérdést az elõbb...õõõ pontosan nem tudom de ez a progi segíthet megtalálni:http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801egy liberty citys tárgy texturáját nézd meg...
Ne beszeljetek mar hulyesegeket,a libertys objectek kozt van feher object. Az alap sa-ba is hokent szolgal. [/quote]Te nekem ne flegmázzá :nono: [/quote] [/quote]ezeket a HSZ-eket soha nem értettem...minek idéztek be valamit és nem is írtok semmit hozzá -.-ha egyetértesz vele akkor adj +1-et és kész... Mire kell az object materialt állítani?SetObjectMaterial(myobject, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", 0xFFFFFFFF); [/quote]szerintem félre értettem a kérdést az elõbb...õõõ pontosan nem tudom de ez a progi segíthet megtalálni:http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801egy liberty citys tárgy texturáját nézd meg...
Mire kell az object materialt állítani?SetObjectMaterial(myobject, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", 0xFFFFFFFF); [/quote]szerintem félre értettem a kérdést az elõbb...õõõ pontosan nem tudom de ez a progi segíthet megtalálni:http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801egy liberty citys tárgy texturáját nézd meg...
hogy tudnám azt megoldani hogy havas legyen a terület? Ne beszeljetek mar hulyesegeket,a libertys objectek kozt van feher object. Az alap sa-ba is hokent szolgal. [/quote]Te nekem ne flegmázzá :nono: [/quote] [/quote]ezeket a HSZ-eket soha nem értettem...minek idéztek be valamit és nem is írtok semmit hozzá -.-ha egyetértesz vele akkor adj +1-et és kész... [/quote]Eddig én se értettem, de rájöttem.. Telefonról írtam de nem tudom mi a francért nem írta ki amit írtam (csak az idézetet..) -_-
Ne beszeljetek mar hulyesegeket,a libertys objectek kozt van feher object. Az alap sa-ba is hokent szolgal. [/quote]Te nekem ne flegmázzá :nono: [/quote] [/quote]ezeket a HSZ-eket soha nem értettem...minek idéztek be valamit és nem is írtok semmit hozzá -.-ha egyetértesz vele akkor adj +1-et és kész... [/quote]Eddig én se értettem, de rájöttem.. Telefonról írtam de nem tudom mi a francért nem írta ki amit írtam (csak az idézetet..) -_-
#include <a_samp.inc>// Eltávolítandó model számok.stock RemoveModels[ ] = { 18506, 18321, 18617 }, SnowObject;main( ){}public OnPlayerConnect( playerid ){/*RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18506, -1744.5391, -1786.9844, 54.5859, 0.25);RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18321, -1744.5391, -1786.9844, 54.5859, 0.25);RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18617, -1744.5391, -1786.9844, 54.5859, 0.25);*/// Mivel mind a három objektum egy ponton van ezért ciklusba helyezem õket.for( new i = 0; i < sizeof( RemoveModels ); i++ ){ RemoveBuildingForPlayer( playerid, RemoveModels[ i ], -1744.5391, -1786.9844, 54.5859, 0.25 );}// Létrehozzuk a törölt modelt.SnowObject = CreateObject( 18321, -1744.54, -1786.98, 55.0, 0.00, 0.00, 0.00);// A model textúráját nem tudjuk használni, mert sötét árnyalatot kapunk,// ezért megadjuk a Liberty City egyik havas textúráját.SetObjectMaterial( SnowObject, 0, 3922, \"bistro\", \"mp_snow\" /*, 0xFFFFFFFF */ );// Az object index száma 0, mert csak 1 darab textúrát használ.// Keresünk egy objektumot, ami látszólag fehér színû. Pl.: 3922// http://wiki.multitheftauto.com/wiki/IDE_List// A weboldalon megkeressük a model textúra nevét.// \"3922 rest_chair2 bistro\"// Az objektum textúra fájlja a \"bistro\".// IMG Tools segítségével exportáljuk a fájlt, majd TXD Workshop segítségével megkeressük a kép nevét.// Pl.: \"mp_snow\" És kész is vagy.// Színt nem adunk neki, mert ismét sötét színt fogunk kapni.return 1;}public OnPlayerSpawn( playerid ){SetPlayerPos( playerid, -1744.5391, -1786.9844, 54.5859 );return 1;}
Szupi, de miért kell img toolsban kicserélni a fájlokat? Hiszen a liberty city pálya objectjei mindenkinek benne vannak a játékba.
Ha jól megnézed Liberty Cityben az objectek bugos ha rámesz az útra akkor a karakter leesik.