Ne beszeljetek mar hulyesegeket,a libertys objectek kozt vanfeher object. Az alap sa-ba is hokent szolgal.Olvasd már el a kérdést mégegyszer te...
hogy tudnám azt megoldani hogy havas legyen a terület?
Ne beszeljetek mar hulyesegeket,a libertys objectek kozt van feher object. Az alap sa-ba is hokent szolgal.
[/quote]
Te nekem ne flegmázzá :nono:
ehhez tárgyakat kell leraknod...
scripter funkcióként talán ez lehet segítségedre:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterial
hogy tudnám azt megoldani hogy havas legyen a terület?
Ne beszeljetek mar hulyesegeket,a libertys objectek kozt van feher object. Az alap sa-ba is hokent szolgal.
[/quote]
Te nekem ne flegmázzá :nono:
[/quote]
hogy tudnám azt megoldani hogy havas legyen a terület?
Ne beszeljetek mar hulyesegeket,a libertys objectek kozt van feher object. Az alap sa-ba is hokent szolgal.
[/quote]
Te nekem ne flegmázzá :nono:
[/quote]
[/quote]
ezeket a HSZ-eket soha nem értettem...minek idéztek be valamit és nem is írtok semmit hozzá -.-
ha egyetértesz vele akkor adj +1-et és kész...
Mire kell az object materialt állítani?
SetObjectMaterial(myobject, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", 0xFFFFFFFF); ????????????
[/quote]
szerintem félre értettem a kérdést az elõbb...õõõ pontosan nem tudom de ez a progi segíthet megtalálni:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801
egy liberty citys tárgy texturáját nézd meg...
hogy tudnám azt megoldani hogy havas legyen a terület?
Ne beszeljetek mar hulyesegeket,a libertys objectek kozt van feher object. Az alap sa-ba is hokent szolgal.
[/quote]
Te nekem ne flegmázzá :nono:
[/quote]
[/quote]
ezeket a HSZ-eket soha nem értettem...minek idéztek be valamit és nem is írtok semmit hozzá -.-
ha egyetértesz vele akkor adj +1-et és kész...
[/quote]
Eddig én se értettem, de rájöttem.. Telefonról írtam de nem tudom mi a francért nem írta ki amit írtam (csak az idézetet..) -_-
#include <a_samp.inc>
// Eltávolítandó model számok.
stock RemoveModels[ ] = { 18506, 18321, 18617 },
SnowObject;
main( )
{
}
public OnPlayerConnect( playerid )
{
/*
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18506, -1744.5391, -1786.9844, 54.5859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18321, -1744.5391, -1786.9844, 54.5859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18617, -1744.5391, -1786.9844, 54.5859, 0.25);
*/
// Mivel mind a három objektum egy ponton van ezért ciklusba helyezem õket.
for( new i = 0; i < sizeof( RemoveModels ); i++ )
{
RemoveBuildingForPlayer( playerid, RemoveModels[ i ], -1744.5391, -1786.9844, 54.5859, 0.25 );
}
// Létrehozzuk a törölt modelt.
SnowObject = CreateObject( 18321, -1744.54, -1786.98, 55.0, 0.00, 0.00, 0.00);
// A model textúráját nem tudjuk használni, mert sötét árnyalatot kapunk,
// ezért megadjuk a Liberty City egyik havas textúráját.
SetObjectMaterial( SnowObject, 0, 3922, \"bistro\", \"mp_snow\" /*, 0xFFFFFFFF */ );
// Az object index száma 0, mert csak 1 darab textúrát használ.
// Keresünk egy objektumot, ami látszólag fehér színû. Pl.: 3922
// http://wiki.multitheftauto.com/wiki/IDE_List
// A weboldalon megkeressük a model textúra nevét.
// \"3922 rest_chair2 bistro\"
// Az objektum textúra fájlja a \"bistro\".
// IMG Tools segítségével exportáljuk a fájlt, majd TXD Workshop segítségével megkeressük a kép nevét.
// Pl.: \"mp_snow\" És kész is vagy.
// Színt nem adunk neki, mert ismét sötét színt fogunk kapni.
return 1;
}
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
SetPlayerPos( playerid, -1744.5391, -1786.9844, 54.5859 );
return 1;
}
Szupi, de miért kell img toolsban kicserélni a fájlokat? Hiszen a liberty city pálya objectjei mindenkinek benne vannak a játékba.A textúra fájlt nem kell cserélni, csak a textúra nevét kéne megtudni. Ahhoz neked ki kell csomagolnod a textúra fájlt.
Ha jól megnézed Liberty Cityben az objectek bugos ha rámesz az útra akkor a karakter leesik.A Metraialos funkció nem az objectet cseréli le, hanem a textúráját...