helló az lenne a kérdés hogy van egy scriptem ami elmenti a helyet ha lelépsz és ha újra feljössz akkor oda tesz le ahol kiléptél de ha elõször lépsz be akkor a 0 pontnál tesz le és ezt hogy lehet átváltani stabil helyre
Tehát ha elõször jön fel akkor pl.:las-venturasban tegyen le de ha kilép akkor ott ahol kilépett
köszi elõre is ! ;D
ez a script:
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new file[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(file, sizeof(file), \"ROOCKmunka/Pos/%s.pos\", pname);
if(!dini_Exists(file))
dini_Create(file);
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
dini_FloatSet(file, \"posX\", x);
dini_FloatSet(file, \"posY\", y);
dini_FloatSet(file, \"posZ\", z);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new file[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(file, sizeof(file), \"ROOCKmunka/Pos/%s.pos\", pname);
x = dini_Float(file, \"posX\");
y = dini_Float(file, \"posY\");
z = dini_Float(file, \"posZ\");
SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
return 1;
}
[mod]Code tageket használd máskor![/mod]
Tessék mûködnie kéne, de nem teszteltem hanem itt írtam meg fórumon:
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new file[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(file, sizeof(file), \"ROOCKmunka/Pos/%s.pos\", pname);
if(!dini_Exists(file))
dini_Create(file);
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
dini_FloatSet(file, \"posX\", x);
dini_FloatSet(file, \"posY\", y);
dini_FloatSet(file, \"posZ\", z);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new file[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(file, sizeof(file), \"ROOCKmunka/Pos/%s.pos\", pname);
if(!dini_Exists(file))
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elsõ belépésed ezért LV-ben raktunk le. Lecsatlakozáskor mentõdik az adatod és ott leszel ahol kiléptél\");
SetPlayerPos(playerid, 2204.9468, 1986.2877, 16.7380);
}
else
{
x = dini_Float(file, \"posX\");
y = dini_Float(file, \"posY\");
z = dini_Float(file, \"posZ\");
SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
}
return 1;
}
E: Elnézést a bumpért.