AddPlayerClass(26,-1571.3619,671.8922,7.1875,164.5614,0,0,0,0,0,0); // nyitvakapuAddPlayerClass(26,-1571.2991,657.2682,7.1875,88.1073,0,0,0,0,0,0); // becsukvakapu
de nem megy[/quote]Bocs a kérdésért,de minden hátsószándék nélkül: Mi az amit megtudsz csinálni magadtól? :wall: Ha vennéd a fáradságot 5perc alatt megoldást lehet rá találni de túl megterhelő biztos :sick:
#include <a_samp>new kapu; public OnGameModeInit(){ kapu = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000); return 1; }public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-zár\", true) == 0) { MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 2.0); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-nyit\", true) == 0) { MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 2.0); return 1; } return 0;}
#include <a_samp>#include <zcmd>new mozgathato;//ide azt írs zamit akarszpublic OnGameModeInit(){mozgathato = CreateObject(976, -1571.78284, 665.77283, 6.18310, 0.00000, 0.00000, 270.00000);//amit a new-hoz írtál előbb azt írd ide is mármint az = eléreturn 1;}CMD:nyit(playerid,params[]){ MoveObject(mozgathato, -1571.78284, 674.59998, 6.18310, 0.00000, 0.00000, 270.00000, 2.0);//a 2.0 az a sebességereturn 1;}CMD:zar(playerid,params[]){ MoveObject(mozgathato, -1571.78284, 665.77283, 6.18310, 0.00000, 0.00000, 270.00000, 2.0);return 1;}
CMD:nyit(playerid,params[]){ MoveObject(mozgathato, -1571.78284, 674.59998, 6.18310, 0.00000, 0.00000, 270.00000, 2.0);//a 2.0 az a sebessége return 1;}
CMD:zar(playerid,params[]){ MoveObject(mozgathato, -1571.78284, 665.77283, 6.18310, 0.00000, 0.00000, 270.00000, 2.0); return 1;}