stock save(id)
{
    new
        Float: g_fHealth;
new fajl[128];
format(fajl,sizeof(fajl),\"/admin/%s.ini\",nev(id));
if(fexist(fajl))
{
dini_FloatSet( fajl, \"elet\", GetPlayerHealth( id, g_fHealth ) );
}
}
stock load(id)
{
new fajl[128];
format(fajl,sizeof(fajl),\"/admin/%s.ini\",nev(id));
if(fexist(fajl))
{
    SetPlayerHealth(id,dini_Int(fajl,\"elet\"));
}
}
 Nem tölti be jól kevés életet ad. És van egy anim lehet az zavarja. 
public Anim(playerid)
{
    new Float:health;
    GetPlayerHealth(playerid,health);
    if(health < 10)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    animban[playerid] = true;
    }
}