Szerző Téma: Élet jelző progressbar!  (Megtekintve 684 alkalommal)

Élet jelző progressbar!
« Dátum: 2015. február 21. - 16:28:54 »
0 Show voters
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy ha én egy új progressbart akarok az alap életjelző helyett csinálni akkor hogyan tudnám scriptbe megvalósítani azt hogy a progressbár csökkennyen ugyan úgy mint az alap életjelző?
A bár már megvan csak a scriptet nem tudtam megcsinálni hozzá :( Tudnátok segíteni nekem ?
Előre is köszönöm!
 
Eletbar = CreateProgressBar(517.00, 52.00, 88.50, 9.19, -16776961, 100.0);
« Utoljára szerkesztve: 2015. február 21. - 16:30:42 írta ƒlaﻛh »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Élet jelző progressbar!
« Válasz #1 Dátum: 2015. február 21. - 16:30:35 »
0 Show voters
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=113443
Itt pont egy élet példa scriptet tüntettek fel!

Élet jelző progressbar!
« Válasz #2 Dátum: 2015. február 21. - 16:36:17 »
0 Show voters
Idézetet írta: ƒlaﻛh date=1424532635\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52752\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=113443
Itt pont egy élet példa scriptet tüntettek fel!
 
Csak ez járműre vonatkozik nekem a játékos élete kéne :(

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Élet jelző progressbar!
« Válasz #3 Dátum: 2015. február 21. - 16:43:08 »
0 Show voters
Azt hiszem sikerült átalakítsam játékos életre
 
#include <a_samp>
#include <progress>
new Bar:health[MAX_PLAYERS] = {INVALID_BAR_ID, ...};
forward ProgressBar();
public OnFilterScriptInit() {
SetTimer(\"ProgressBar\", 500, 1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) {
health[playerid] = CreateProgressBar(548.5, 36.0, _, _, 0x00FF00FF, 1000.0);
ShowProgressBarForPlayer(playerid, health[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) {
DestroyProgressBar(health[playerid]);
health[playerid] = INVALID_BAR_ID;
return 1;
}
public ProgressBar() {
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {
if(health != INVALID_BAR_ID) {
   new Float:heal;
   GetPlayerHealth(i, heal);
   SetProgressBarValue(health, heal);
   UpdateProgressBar(health, i);
}
}
}

Élet jelző progressbar!
« Válasz #4 Dátum: 2015. február 21. - 16:55:47 »
0 Show voters
Hát nem rossz csak ha az alap jelzőn full a hp akkor ennél már majdnem hogy semmit sem jelez :(

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. február 21. - 17:00:08 )

Már jó lett köszi csak írtál egy +0-át a bárjelző sor végére :) Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2015. február 21. - 17:00:08 írta Jim Toretto »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal