-
Hali all
Van 1 parancsom ami egyszerre feltölti a játékosok HP-ját és Armourját.
De én azt akarom megcsinálni hogy 1 menetben csak 1x tudják használni.
És azt írja ki h
(\"Ha meghaltál utána megint használhatod\");
if(strcmp(cmd, \"/max\", true) == 0) {
SetPlayerHealth(playerid,100);
SetPlayerArmour(playerid,100);
PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"HP és Armour feltöltve!\");
return 1;
}
Köszi :)
-
Tessék,
Mód elejére:
new bool:HP;
if ( strcmp ( cmdtext, \"/max\", true ) == 0 )
{
if ( HP == true ) return SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREEN, \"Ha meghaltál utána megint használhatod\" );
SetPlayerHealth ( playerid, 100 );
SetPlayerArmour ( playerid, 100 );
PlayerPlaySound ( playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0 );
SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREEN, \"HP és Armour feltöltve!\" );
HP = true;
return 1;
}
OnPlayerDeath függvény alá:
HP = false;
-
new bool:HP;
a new HP-nak nem kellene értéket adni?
new bool:HP = { false, ...};
(nem biztos, hogy kell false után \"...\")
-
new bool:HP;
a new HP-nak nem kellene értéket adni?
new bool:HP = { false, ...};
(nem biztos, hogy kell false után \"...\")
Felesleges...
Mert minden létrehozott változónak az értéke alapból 0 ( false ) lesz.
-
Köszi most már értem :D
-
Ez a gomb mire való? ::|