- 
				Üdv.
 Valaki megtudná mondani hogy ezzel az élet + armor töltéssel mi a baj?
 Ez mind bent van egy egy másodperces timer alatt.
 
 for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
 {
 if(IsPlayerConnected(i))
 {
 if(GetPlayerHealth(i) < 100)
 {
 SetPlayerHealth(i, GetPlayerHealth(i) + 1);
 }
 if(GetPlayerArmour(i) < 100)
 {
 SetPlayerHealth(i, GetPlayerArmour(i) + 1);
 }
 }   }
 
- 
				}   }[/quote]
 ezek miatt, mert egymás mellett zárnak.
 vagy próbáld így:
 
 
 for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
 {
 if(IsPlayerConnected(i))
 {
 if(GetPlayerHealth(i) < 100)
 {
 SetPlayerHealth(i, GetPlayerHealth(i) + 1);
 }
 else if(GetPlayerArmour(i) < 100)
 {
 SetPlayerHealth(i, GetPlayerArmour(i) + 1);
 }
 }
 }
 
 
 Elvileg így már mûködnie kell.. Persze ez a timer rossz helye is okozhatja, hogy nem jó.
 
- 
				Ez most god script akar lenni?
 Ha igen akkor:
 
 SetPlayerHealth(i, GetPlayerHealth(i) + 1); 
 
 helyére ezt:
 
 SetPlayerHealth(i, 99999); 
 
 ha pedig sima élettöltõs akkor erre cseréld:
 
 SetPlayerHealth(i, 100.0); 
 
 ugyanezt armour-nál is.
- 
				Ez egy regenerálódás lenne :D
 kos nem mûködik amit te írtál.
- 
				A timer az OnGameModeInit alatt van?
 hm akkor lehet más baja van...
 hoz létre akkor: new elet;
 és az if(GetPlayerHealth(i) < 100)
 és az if(GetPlayerArmour(i) < 100)
 alá
 GetPlayerHealth(i) = elet;
 SetPlayerHealth(i,elet+1);
 ha így se jó akkor new elet[MAX_PLAYERS];
 dettó az egész csak elet+1 és az armornál is ugyan ez, valamelyikkel tuti jónak kell lennie xd
- 
				húúúúúú, 2 mp-vel elõztél meg.
 am meg igy:
 
 
 new Float:health;
 GetPlayerHealth(i,health);
 
 
 
 és akk majd az élet adásnál:
 
 
 SetPlayerHealth(i, health + 1);
 
 
- 
				Jah igazad van ^^ Float kell tényleg ezekhez xd
 Most vissza nézve telóról mit írtam full hülyeség  :D
- 
				Megoldva.
 Annyi volt a baj vele hogy a timernél stockot használtam és úgy tûnik neki public kellett.
 Még azt valaki megtudná mondani hogy a stock és a public közt mi a különbség?
- 
				igazából annyi, hogy public-ra tudsz timert indítani, stockra meg nem..