-
Üdv.
Valaki megtudná mondani hogy ezzel az élet + armor töltéssel mi a baj?
Ez mind bent van egy egy másodperces timer alatt.
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
if(GetPlayerHealth(i) < 100)
{
SetPlayerHealth(i, GetPlayerHealth(i) + 1);
}
if(GetPlayerArmour(i) < 100)
{
SetPlayerHealth(i, GetPlayerArmour(i) + 1);
}
} }
-
} }[/quote]
ezek miatt, mert egymás mellett zárnak.
vagy próbáld így:
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
if(GetPlayerHealth(i) < 100)
{
SetPlayerHealth(i, GetPlayerHealth(i) + 1);
}
else if(GetPlayerArmour(i) < 100)
{
SetPlayerHealth(i, GetPlayerArmour(i) + 1);
}
}
}
Elvileg így már mûködnie kell.. Persze ez a timer rossz helye is okozhatja, hogy nem jó.
-
Ez most god script akar lenni?
Ha igen akkor:
SetPlayerHealth(i, GetPlayerHealth(i) + 1);
helyére ezt:
SetPlayerHealth(i, 99999);
ha pedig sima élettöltõs akkor erre cseréld:
SetPlayerHealth(i, 100.0);
ugyanezt armour-nál is.
-
Ez egy regenerálódás lenne :D
kos nem mûködik amit te írtál.
-
A timer az OnGameModeInit alatt van?
hm akkor lehet más baja van...
hoz létre akkor: new elet;
és az if(GetPlayerHealth(i) < 100)
és az if(GetPlayerArmour(i) < 100)
alá
GetPlayerHealth(i) = elet;
SetPlayerHealth(i,elet+1);
ha így se jó akkor new elet[MAX_PLAYERS];
dettó az egész csak elet+1 és az armornál is ugyan ez, valamelyikkel tuti jónak kell lennie xd
-
húúúúúú, 2 mp-vel elõztél meg.
am meg igy:
new Float:health;
GetPlayerHealth(i,health);
és akk majd az élet adásnál:
SetPlayerHealth(i, health + 1);
-
Jah igazad van ^^ Float kell tényleg ezekhez xd
Most vissza nézve telóról mit írtam full hülyeség :D
-
Megoldva.
Annyi volt a baj vele hogy a timernél stockot használtam és úgy tûnik neki public kellett.
Még azt valaki megtudná mondani hogy a stock és a public közt mi a különbség?
-
igazából annyi, hogy public-ra tudsz timert indítani, stockra meg nem..