new Float:health, ossz;
GetPlayerHealth(playerid, health);
ossz = floatround(health + osszegamennyitakarsz);
if(ossz > 100)
SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");
new Float:health, ossz;
GetPlayerHealth(playerid, health);
ossz = floatround(health + osszegamennyitakarsz);
if(ossz > 100)
SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");
[/quote]
ez csak egy példa volt tõle....
íme paranccsal zcmd-sen:
CMD:akhp(playerid,params[])
{
new HP,ossz,Float:Health;
GetPlayerHealth(playerid,Health);//lekérdezi
ossz = floatround(Health + HP);//a parancsnál ami értéket megadsz azt hozzá adja lekérdezet hpdhoz
if(sscanf(params, \"ud\", id, HP)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /hp < Név / Id > < Százalék >\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A játékos nem elérhetõ!\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beállítottad az illetõ életét!\");
SetPlayerHealth(id,Health + HP);//oda adja elõzö magyarázatnak az értékeit
/*if(ossz => 100) szerintem ez nagyon fölös, mert ezt máshol meg tod határozni amúgy is...
SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");*/
return 1;
}
ami nem kell sezd ki belõle...
Üdv!
new Float:health, ossz;ez csak egy példa volt tõle....
GetPlayerHealth(playerid, health);
ossz = floatround(health + osszegamennyitakarsz);
if(ossz > 100)
SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");
íme paranccsal zcmd-sen:
CMD:akhp(playerid,params[])
{
new HP,ossz,Float:Health;
GetPlayerHealth(playerid,Health);//lekérdezi
ossz = floatround(Health + HP);//a parancsnál ami értéket megadsz azt hozzá adja lekérdezet hpdhoz
if(sscanf(params, \"ud\", id, HP)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /hp < Név / Id > < Százalék >\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A játékos nem elérhetõ!\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beállítottad az illetõ életét!\");
SetPlayerHealth(id,Health + HP);//oda adja elõzö magyarázatnak az értékeit
/*if(ossz => 100) szerintem ez nagyon fölös, mert ezt máshol meg tod határozni amúgy is...
SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");*/
return 1;
}
ami nem kell sezd ki belõle...
[/quote]
Igazság szerint ez a kód rossz, hiszen azt kérte, hogy ha az illetõnek több HPja lesz mint 100, akkor ne engedje azt odaadni. Illetve a kódodból látható, hogy másoltad, és alapból nem tesztelted.
CMD:hp(playerid,params[])
{
new
HP,
id,
ossz,
Float:Health
;
GetPlayerHealth(playerid, Health);//lekérdezi
if(sscanf(params, \"ud\", id, HP))
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /hp < Név / Id > < Százalék >\");
if(!IsPlayerConnected(id))
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A játékos nem elérhetõ!\");
ossz = floatround(Health + HP);
if(ossz > 100)
SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beállítottad az illetõ életét!\");
SetPlayerHealth(id,Health + HP);//oda adja elõzö magyarázatnak az értékeit
return 1;
}
Igazság szerint ez a kód rossz, hiszen azt kérte, hogy ha az illetõnek több HPja lesz mint 100, akkor ne engedje azt odaadni. Illetve a kódodból látható, hogy másoltad, és alapból nem tesztelted.[/quote]
Én ilyet a kérdésében nem látok.... de legyen, a kód mûködik mert teszteltem... és nem másolt csak lebutítottam nagyon a kódot, azért tûnhet másoltnak... a harmadik, csak egy példa volt, hogy hogyan is csinálhatja meg pl egy zcmds paranccsal, és még valami :laugh: fölös az ossz, mert ha mondjuk valami életadó helyet akar csinálni avgy valami tök mindegy mit, az a lényeg van ahol életet tölt akár azt a parancs nem akadájozná meg ne menjen 100 fölé még ha kérte is volna, nem úgy kell megoldani, hogy parancsban... Mindegy az a lényeg, hogy megértette...
Igazság szerint ez a kód rossz, hiszen azt kérte, hogy ha az illetõnek több HPja lesz mint 100, akkor ne engedje azt odaadni. Illetve a kódodból látható, hogy másoltad, és alapból nem tesztelted.
[/quote]
Nem írtam ilyet, nekem az a lényeg, hogy ne engedje az illetõnek oda adni az életet, ha akár csak 1 el több is lenne(pl 90 nél adnék 11 életet és 100 a max) akkor maradjon az élete 90 en.
Igazság szerint ez a kód rossz, hiszen azt kérte, hogy ha az illetõnek több HPja lesz mint 100, akkor ne engedje azt odaadni. Illetve a kódodból látható, hogy másoltad, és alapból nem tesztelted.Én ilyet a kérdésében nem látok.... de legyen, a kód mûködik mert teszteltem... és nem másolt csak lebutítottam nagyon a kódot, azért tûnhet másoltnak... a harmadik, csak egy példa volt, hogy hogyan is csinálhatja meg pl egy zcmds paranccsal, és még valami :laugh: fölös az ossz, mert ha mondjuk valami életadó helyet akar csinálni avgy valami tök mindegy mit, az a lényeg van ahol életet tölt akár azt a parancs nem akadájozná meg ne menjen 100 fölé még ha kérte is volna, nem úgy kell megoldani, hogy parancsban... Mindegy az a lényeg, hogy megértette...
[/quote]
Nos a kód, amit te írtál alapból nem lett tesztelve, és nem is mûködne, hiszen az \"id\" változó nincsen létrehozva, amit a feldarabolásnál használsz, ergo már alapból error-t dobna ki. Sõt, a parancs létrehozásnál nem egyezik a parancs neve \"akhp\", a használatban leírttal \"hp\". A kérdésben pedig ott van benne, a \"Dupla hozzászólás egybefûzve\" szöveg alatt, hogy ha az élete nagyobb lesz mint 100, akkor írjon ki egy hiba üzenetet. Illetve ha a funkcióra gondolsz, hogy ne menjen 100 fölé, az is téves, hiszen jóval 100 fölé lehet vinni a játékos életét. Gondolj a \"god\" parancsra.
Igazság szerint ez a kód rossz, hiszen azt kérte, hogy ha az illetõnek több HPja lesz mint 100, akkor ne engedje azt odaadni. Illetve a kódodból látható, hogy másoltad, és alapból nem tesztelted.
[/quote]
Nem írtam ilyet, nekem az a lényeg, hogy ne engedje az illetõnek oda adni az életet, ha akár csak 1 el több is lenne(pl 90 nél adnék 11 életet és 100 a max) akkor maradjon az élete 90 en.
[/quote]
Ha elolvasod mégegyszer rájössz, hogy azt írtam, hogy ha az illetõnek több HP-ja lesz a parancs által (tehát 100), akkor az életét nem fogja változtatni. (Amit a példádban bemutattál az pont érvényes a mondatomra: 90 + 11 = 101 | ,,ha az illetõnek több HPja lesz mint 100\").