stock GivePlayerHealth(playerid, amount)
{
new Float:hp; // egy változó az életnek
GetPlayerHealth(playerid, hp); // lekérjük a \'playerid\' életét a \'hp\' nevû változóba
if(hp+amount > 100) SetPlayerHealth(playerid, 100); // ha az aktuális élete plusz amennyit adunk neki nagyobb mint 100 akkor 100-ra tesszük
else SetPlayerHealth(playerid, hp+amount); // ha nem akkor hozzáadjuk simán :)
return 1;
}
Mivel megírtam, már elküldöm, de egyébként rhassi gyorsabb volt. Egyébként rhassi megoldása kicsit bonyolultabb, mint ez. Amit leírtam, az kissé alapabb, és talán jobban ki tudsz indulni belõle. De ha máshogy nem is, a két segítségbõl megérted, mit csinál a leírt kód.
Gyorsan megírtam fejbõl, tedd be oda, ahová akarod:
new Float:Elet;
new RegiElet = GetPlayerHealth(playerid, Elet); // Lekéri a régi életet
new UjElet = RegiElet + 10; // A 10-et írd át arra, amennyit hozzá szeretnél adni a régi élethez
SetPlayerHealth(playerid, UjElet); // Beállítja a játékos életét a RegiElet + 10-re
Remélem jó :D