Szerző Téma: Elég nagy NPC baj  (Megtekintve 781 alkalommal)

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Elég nagy NPC baj
« Dátum: 2012. Június 07. - 18:30:00 »
0 Show voters
Hali!
Valaki segítene a OX módra Npct csatlakoztatni mert vagy a \"Rp\" Kérdések vagy a reisztráció nem engedi át
Nagyon megköszönném

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Elég nagy NPC baj
« Válasz #1 Dátum: 2012. Június 07. - 18:55:35 »
0 Show voters
Másold be azt a részt ahol bejön a regisztráció és beleírom vagy magadnak is beletudod.
csak rakd bele ,hogy
if (IsPlayerNPC(playerid))
{
SpawnPlayer(playerid);
}

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Elég nagy NPC baj
« Válasz #2 Dátum: 2012. Június 07. - 19:10:35 »
0 Show voters
az onplayer connect részt?

Elég nagy NPC baj
« Válasz #3 Dátum: 2012. Június 07. - 19:19:05 »
0 Show voters
Ahol megjeleníti a dialogot a játékosnak oda tedd ezt oda:
 
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Elég nagy NPC baj
« Válasz #4 Dátum: 2012. Június 07. - 19:42:40 »
0 Show voters
Ezek vannak:
 
   gPlayerAccount[playerid] = 0;
      new regstring[128];
   new regname[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,regname,sizeof(regname));
   format(regstring,sizeof(regstring),\"{ff8000}Üdv %s!\\n{000080}Regisztrálnod kell!\\n{0000ff}Írj be egy jelszót:\",regname);
   ShowPlayerDialog(playerid,12345,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{ffff00}Regisztrálok\",regstring,\"Regisztrálok\",\"Kilépek\");

 

new loginstring[128];
   new loginname[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,loginname,sizeof(loginname));
   format(loginstring,sizeof(loginstring),\"{ff8000}Üdv!\\n{000080}Regisztrálva vagy!\\n{0000ff}Írd be a jelszavad:\",loginname);
   ShowPlayerDialog(playerid,12346,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{ffff00}Bejelentkezés\",loginstring,\"Belépés\",\"Kilépek\");

 
És vannak a Kérdések:
 
 if(PlayerInfo[playerid][pTut] == 0)
    {
          //TextDrawShowForPlayer(playerid,lbt);
   //TextDrawShowForPlayer(playerid,lbb);
   TextDrawShowForPlayer(playerid,dtrp);
   gOoc[playerid] = 1; gNews[playerid] = 1; gFam[playerid] = 1;
   SetPlayerInterior(playerid, 0);
   PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
   SetPlayerPos(playerid, -187.6725,1210.7146,19.7062);
   SetPlayerFacingAngle(playerid, 180);
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   RegistrationStep[playerid] = 1;
   ClearChatbox(playerid, 10);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"{20ff00}Üdvözlünk a szerveren!{20ff00} Kérlek, válaszolj a kérdésekre!\");
   ShowPlayerDialog(playerid, 9951, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed?!\",\"Fiú\\nLány\", \"OK\", \"mégse\");
   ClearChatbox(playerid, 2);
   return 1;
    }

 
Itt elég egy mert a többi ciklusba követi...

Gang[St]e[R]

  • Vendég
Elég nagy NPC baj
« Válasz #5 Dátum: 2012. Június 07. - 22:29:54 »
0 Show voters
Ami az onplayerconnectben van és nem vonatkozik NPC-re, azt tedd ebbe:
 
if(!IsPlayerNPC(playerid))
{
//
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal