#include <fixchars>
Ez a mod elejére rakd be
És ezt nyis meg egy txt és tedd belle a include mappába
//------------------------------------------------------------------------------
// Ez a függvénykönyvtár jaívtja a hibás magyar karaktereket a képernyõre megje-
// lenõ szövegekben (lásd GameText,TextDraw stb), tesztelve lett, és mûködik.
//
// Készítette Gamestar 2010/JAN/20
// FRISSÍTVE 2010 FEBRUÁR 28
//------------------------------------------------------------------------------
static chlist[][0]={
\"¨\",\"‘\",\"ö\",\"Ö\",
\"¬\",\"•\",\"ü\",\"Ü\",
\"¦\",\"\",\"ó\",\"Ó\",
\"§\",\"\",\"õ\",\"Õ\",
\"ª\",\"“\",\"ú\",\"Ú\",
\"¾\",\"‡\",\"é\",\"É\",
\"˜\",\"\",\"á\",\"Á\",
\"«\",\"·\",\"û\",\"Û\",
\"¢\",\"‹\",\"í\",\"Í\"
};
stock fixchars_GameTextForPlayer(playerid,text[],time,style)
{
return GameTextForPlayer(playerid,FixGameString(text),time,style);
}
#define GameTextForPlayer fixchars_GameTextForPlayer
//*******************
stock fixchars_GameTextForAll(text[],time,style)
{
return GameTextForAll(FixGameString(text),time,style);
}
#define GameTextForAll fixchars_GameTextForAll
//*******************
stock Text:fixchars_TextDrawCreate(Float:x, Float:y, text[])
{
return TextDrawCreate(x,y,FixGameString(text));
}
#define TextDrawCreate fixchars_TextDrawCreate
//*******************
stock Menu:fixchars_CreateMenu(const title[], columns, Float:x, Float:y, Float:col1width, Float:col2width = 0.0)
{
return CreateMenu(FixGameString(title),columns,x,y,col1width,col2width);
}
#define CreateMenu fixchars_CreateMenu
//*******************
stock fixchars_SetMenuColumnHeader(Menu:menuid, column, const columnheader[])
{
return SetMenuColumnHeader(menuid, column, FixGameString(columnheader));
}
#define SetMenuColumnHeader fixchars_SetMenuColumnHeader
//*******************
stock fixchars_AddMenuItem(Menu:menuid, column, const menutext[])
{
return AddMenuItem(menuid, column, FixGameString(menutext));
}
#define AddMenuItem fixchars_AddMenuItem
//*******************
stock fixchars_TextDrawSetString(Text:text, string[])
{
return TextDrawSetString(text,FixGameString(string));
}
#define TextDrawSetString fixchars_TextDrawSetString
//*******************
stock FixGameString(const string[])
{
// Tárolók létrehozása
new index,
dest[256];
// Karakterlánc átmásolása
strmid(dest,string,0,strlen(string),sizeof dest);
// Végiglépkedünk a karaktereken
for(index = 0; index < strlen(dest); index++)
{
// Végiglépkedünk a karaktertömbön
for(new idx = 0; idx < sizeof(chlist); idx++)
{
// Ha az indexelt karakterek egyeznek
if(dest[index] == chlist[idx][0])
{
// Javítjuk
dest[index] = chlist[idx-2][0];
}
}
}
// Visszatérés
return dest;
}