Szerző Téma: zene indítás hiba  (Megtekintve 850 alkalommal)

zene indítás hiba
« Dátum: 2014. október 28. - 12:41:02 »
0 Show voters
Sziasztok! Egy kis segítség kellene
Van egy ilyen scriptem
 
    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
    #include <sscanf2>
    CMD:play(playerid,params[])
    {
            for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
            {
            new link[128];
            if(sscanf(params,\"s[128]\",link)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"/play [url]   (Play a Music or a Radio)\");
            PlayAudioStreamForPlayer(i,link);
            SendClientMessage(playerid,0x00ff00ff,\"A zene lejátszásra került!\");
            }
            return 1;
    }

 
Működik lehet vele zenét indítani csak anyi a baja hogy nem hallja rajtam kívül senki. Nem tudom mi lehet a baj!
A segítséget előre is köszi!
[gmod]Javítottam a tageket![/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 28. - 12:58:50 írta Flash »

zene indítás hiba
« Válasz #1 Dátum: 2014. október 28. - 16:51:01 »
0 Show voters
Így?
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
CMD:play(playerid,params[])
{
new link[128];
if(sscanf(params,\"s[128]\",link)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"/play [url] (.mp3!!)\");
for(new i=0; i<GetMaxPlayers(); i++) { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; PlayAudioStreamForPlayer(i,link); }
SendClientMessage(playerid,0x00ff00ff,\"A zene lejátszásra került!\");
return 1;
}

zene indítás hiba
« Válasz #2 Dátum: 2014. október 28. - 20:55:18 »
0 Show voters
 
 #include <a_samp>
   #include <zcmd>
   #include <sscanf2>
    CMD:play(playerid,params[])
    {
            {
            new link[128];
            if(sscanf(params,\"s[128]\",link)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"/play [url]   (Play a Music or a Radio)\");
            PlayAudioStreamForPlayer(MAX_PLAYERS,link);
            SendClientMessage(playerid,0x00ff00ff,\"A zene lejátszásra került!\");
            }
            return 1;
    }

 
Nemtudom jó-e, de azért próbáld meg :D
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 28. - 21:01:33 írta PeterBlue »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
zene indítás hiba
« Válasz #3 Dátum: 2014. október 28. - 21:41:33 »
0 Show voters
Letörölted a kód lényegi részét, a ciklus elejét. Ezzel semmit nem fogsz elérni, csak egy rakás fordítási hibát. Ezzel röviden arra utalnék, hogy ne írj hülyeségeket. Az egy dolog, ha tévedsz, de ez más. Ez szimplán hozzászólás szerzés, ahogyan azt jelenleg kb. 15 témában teszed.
 

new link[128]; // A változót nem kell minden alkalommal létrehozni
if(sscanf(params,\"s[128]\",link)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"/play [url]   (Play a Music or a Radio)\"); // Ezt a ciklus előtt kell csekkolni, csak egy alkalommal
SendClientMessage(playerid, 0x00ff00ff, \"A zene lejátszásra került!\"); // Elég egyszer értesíteni a parancs meghívóját
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
        PlayAudioStreamForPlayer(i, link);
    }
}

zene indítás hiba
« Válasz #4 Dátum: 2014. október 28. - 21:52:09 »
0 Show voters
Lekompiláltam, 1 hibát sem észlelt. Gondolom a kommentet neked szántam, én csak megpróbálkoztam, nem mondtam hogy biztosan jó.
Edit: Még most sem teszteltem le, de mindjárt megteszem.
Edit2: Közben leesett, hogy nem tudom megnézni mások is hallják-e
Edit3: Neked volt igazad, tényleg nem működik. Azért a kommentet hagyom, mert sz*rul nézne ki, ha magadban beszélnél itt.
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 28. - 21:58:10 írta PeterBlue »

zene indítás hiba
« Válasz #5 Dátum: 2014. október 29. - 12:56:20 »
0 Show voters
Azóta megoldottam! Azért köszi a segítséget!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal