public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0){
new Pveh;
Pveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetPlayerPos(playerid, 3763.4041 ,-1055.2611 ,24.9338);
SetVehiclePos(Pveh,3763.4041 ,-1055.2611 ,24.9338);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 0);
SetVehicleZAngle(Pveh, 0);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
LinkVehicleToInterior(Pveh, 0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetVehicleVirtualWorld(Pveh, 0);
SendClientMessage(playerid, 0x0000FFFF, \"Elteleportaltal a DM Zonaba!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"DM Jelentése: Deathmatch, csak itt ölheted meg a másik playert!\");
SendClientMessage(playerid, 0x0000FFFF, \"A Fegyvereket megkaptad!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500);
return 1;
}
Van egy ilyenem, ez egy stunt szerver fõleg, és az kéne, hogyha innen kijönnek akkor elvegye a fegyvert.
Azt gondolom megoldhatom, hogy amikor elteleportál egy másik helyre akkor elvegye a fegyverét, csak az a baj hogy nagyon sok tele van és lusta lennék odairni mindegyikhez egyesével hogy vegye el a fegyvert.
Na a lényeg az hogy hogyan oldhatom meg hogyha mondjuk ebbõl a dm zónából elmegy /ls-be akkor elvegye a fegyverét?
A lényeg hogy ne a /ls commandhoz kelljen irnom hogy elvegye.
Ezt rakd be az OnPlayerCommandText legelejére:
if(strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) && GetPVarInt(playerid,\"DM\") == 1){
SetPVarInt(playerid,\"DM\",0);
ResetPlayerWeapons(playerid);
return 1;
}
Használd ezt a parancsot:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0){
new Pveh;
Pveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetPlayerPos(playerid, 3763.4041 ,-1055.2611 ,24.9338);
SetVehiclePos(Pveh,3763.4041 ,-1055.2611 ,24.9338);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 0);
SetVehicleZAngle(Pveh, 0);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
LinkVehicleToInterior(Pveh, 0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetVehicleVirtualWorld(Pveh, 0);
SendClientMessage(playerid, 0x0000FFFF, \"Elteleportaltal a DM Zonaba!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"DM Jelentése: Deathmatch, csak itt ölheted meg a másik playert!\");
SendClientMessage(playerid, 0x0000FFFF, \"A Fegyvereket megkaptad!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500);
SetPVarInt(playerid,\"DM\",1);
return 1;
}
Nem teszteltem de elméletben jó.