Az az őszinte igazság, hogy én már régóta használtam ezt a sebességmérő filterszkriptet, viszont akkor nekem nem okozott ilyesfajta problémát. Hogyha a filterszkript berakása nélkül pedig változik a helyzet, magyarán szólva nincs lefagyasztva a játékos és működik minden, akkor a sebességmérő kódjában keresd a hibát. (Igazából ez a legegyszerűbb módja a kiderítésnek, hogy a játékmóddal vagy a filterszkripttel van a hiba.) Pontos időt nem tudok jelenleg mondani, mivel a családban is van egy-két elintézni valóm, de hogyha vársz holnapig akkor alaposabban átfutom a kódot és leírom a tapasztalataimat ezzel kapcsolatosan.
UI: Miután átnéztem a filterszkript kódját, sikerült megtalálni a problémádra a választ. A 919. sornál be van illesztve egy fagyasztás a játékosra, ezt írd át \'\'0-ás értékről 1-esre\'\' és elméletileg jónak kell lenni. A könnyítés céljából bemásoltam a megfelelő értékkel ellátott függvényt.
TogglePlayerControllable(i,1);