stock SaveAllHouse()
{
new
HouseINI[100];
for(new i = 0; i < MAX_HOUSES; i++)
{
format(HouseINI, sizeof(HouseINI),\"Houses/%d.ini\", i);
dini_IntSet(HouseINI, \"Ertek\", hInfo[ertek]);
dini_FloatSet(HouseINI, \"xPoz\", hInfo[xpoz]);
dini_FloatSet(HouseINI, \"yPoz\", hInfo[ypoz]);
dini_FloatSet(HouseINI, \"zPoz\", hInfo[zpoz]);
dini_IntSet(HouseINI, \"VirtualW\", hInfo[vw]);
dini_Set(HouseINI, \"Tulaj\", hInfo[tulaj]);
dini_IntSet(HouseINI, \"Tipus\", hInfo[tipus]);
dini_IntSet(HouseINI, \"Elado\", hInfo[elado]);
}
return HouseINI;
}
[pawn]CMD:gmx(playerid)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
SaveAllHouse();
SendClientMessageToAll(-1, \"Szerver restart!\");
SendRconCommand(\"gmx\");
}
else SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy admin.\");
return 1;
}[/pawn]
Lényeg hogy minden egyes házat a saját fájljába mentsen le.