log_oldalsav = TextDrawCreate(50.000000, 0.000000, \"egyedimod:log_oldalsav\");TextDrawLetterSize(log_oldalsav, 0.000000, 0.000000);TextDrawTextSize(log_oldalsav, 430.0, 480.0);TextDrawAlignment(log_oldalsav, 1);TextDrawColor(log_oldalsav, -1);TextDrawSetShadow(log_oldalsav, 0);TextDrawSetOutline(log_oldalsav, 0);TextDrawFont(log_oldalsav, 4);TextDrawShowForPlayer(playerid, log_oldalsav);
#include <a_samp>#include <streamer>new Text:teszt;public OnGameModeInit(){for(new playerid; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++){teszt = TextDrawCreate(50.000000, 0.000000, \"intro1:teszt\");TextDrawLetterSize(teszt, 0.000000, 0.000000);TextDrawTextSize(teszt, 430.0, 480.0);TextDrawAlignment(teszt, 1);TextDrawColor(teszt, -1);TextDrawSetShadow(teszt, 0);TextDrawSetOutline(teszt, 0);TextDrawFont(teszt, 4);TextDrawShowForPlayer(playerid, teszt);}return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/teszt\", cmdtext, true, 6) == 0){TextDrawHideForPlayer(playerid, teszt);return 1;}return 0;}
for(new playerid; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++) { teszt = TextDrawCreate(50.000000, 0.000000, \"intro1:teszt\"); TextDrawLetterSize(teszt, 0.000000, 0.000000); TextDrawTextSize(teszt, 430.0, 480.0); TextDrawAlignment(teszt, 1); TextDrawColor(teszt, -1); TextDrawSetShadow(teszt, 0); TextDrawSetOutline(teszt, 0); TextDrawFont(teszt, 4); TextDrawShowForPlayer(playerid, teszt); }
public OnGamemodetInit(){teszt = TextDrawCreate(50.000000, 0.000000, \"intro1:teszt\");TextDrawLetterSize(teszt, 0.000000, 0.000000);TextDrawTextSize(teszt, 430.0, 480.0);TextDrawAlignment(teszt, 1);TextDrawColor(teszt, -1);TextDrawSetShadow(teszt, 0);TextDrawSetOutline(teszt, 0);TextDrawFont(teszt, 4);return 1;}
public OnPlayerConnect(playerid){TextDrawShowForPlayer(playerid, teszt);return 1;}
public OnPlayerConnect(playerid){teszt = TextDrawCreate(50.000000, 0.000000, \"intro1:teszt\"); TextDrawLetterSize(teszt, 0.000000, 0.000000);TextDrawTextSize(teszt, 430.0, 480.0);TextDrawAlignment(teszt, 1);TextDrawColor(teszt, -1);TextDrawSetShadow(teszt, 0);TextDrawSetOutline(teszt, 0);TextDrawFont(teszt, 4);TextDrawShowForPlayer(playerid, teszt);return 1;}