for(new vi = 0; vi < 2000; vi++) { format(vfile, sizeof(vfile), \"/vehicles/%i.ini\", vi);if(dini_Exists(vfile)) { format(vInfo[vi][tulaj], MAX_PLAYER_NAME+1, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Tulaj\")); vInfo[vi][col1] = dini_Int(vfile, \"Col1\"); vInfo[vi][col2] = dini_Int(vfile, \"Col2\"); vInfo[vi][posx] = dini_Float(vfile, \"PosX\"); vInfo[vi][posy] = dini_Float(vfile, \"PosY\"); vInfo[vi][posa] = dini_Float(vfile, \"PosZ\"); vInfo[vi][fuel] = dini_Float(vfile, \"Fuel\"); format(vInfo[vi][rendszam], 20, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Rendszám\")); veh[vi] = AddStaticVehicleEx(dini_Int(vfile, \"Model\"), vInfo[vi][posx], vInfo[vi][posy], vInfo[vi][posz], vInfo[vi][posa], vInfo[vi][col1], vInfo[vi][col2],6*60*60*1000); SetVehicleHealth(veh[vi], dini_Float(vfile, \"Vhp\")); SetVehicleNumberPlate(veh[vi], vInfo[vi][rendszam]); SetVehicleParamsEx(veh[vi], true, false, false, false, false, false, false); SetTimerEx(\"KocsiTimer\", 1*1000, true, \"i\", vi); }}
for(new vi = 0; vi < 2000; vi++) { format(vfile, sizeof(vfile), \"/vehicles/%i.ini\", vi);if(dini_Exists(vfile)) { dini_Set(vfile, \"Tulaj\", vInfo[vi][tulaj]); dini_IntSet(vfile, \"Col1\", vInfo[vi][col1]); dini_IntSet(vfile, \"Col2\", vInfo[vi][col2]); dini_FloatSet(vfile, \"PosX\", vInfo[vi][posx]); dini_FloatSet(vfile, \"PosY\", vInfo[vi][posy]); dini_FloatSet(vfile, \"PosZ\", vInfo[vi][posz]); dini_FloatSet(vfile, \"PosA\", vInfo[vi][posa]); dini_FloatSet(vfile, \"Fuel\", vInfo[vi][fuel]); dini_Set(vfile, \"Rendszám\", vInfo[vi][tulaj]); new Float:vhhp; vhhp = GetVehicleHealth(veh[vi], vhhp); dini_FloatSet(vfile, \"Vhp\", vhhp); }}
public kocsitimer(vehid){new Float:cdis[MAX_VEHICLES];GetVehicleParamsEx(veh[vehid], engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);cdis[vehid] = GetVehicleDistanceFromPoint(veh[vehid], vInfo[vehid][posx], vInfo[vehid][posy], vInfo[vehid][posz]);if(engine == 1){if(cdis[vehid] == 0) { vInfo[veh[vehid]][fuel] = vInfo[veh[vehid]][fuel]-0.0001; }else{ vInfo[veh[vehid]][fuel] = vInfo[veh[vehid]][fuel]-(cdis[vehid]/100); }}GetVehiclePos(veh[vehid], vInfo[vehid][posx], vInfo[vehid][posy], vInfo[vehid][posz]);GetVehicleZAngle(veh[vehid], vInfo[vehid][posz]);return 1;}
format(vInfo[vi][tulaj], MAX_PLAYER_NAME+1, \"%s\", dini_Get(vfile, \"Tulaj\"));
6*60*60*1000
SetTimerEx(\"KocsiTimer\", 1*1000, true, \"i\", vi);
new Float:cdis[MAX_VEHICLES];
GetVehicleParamsEx(veh[vehid], engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
vInfo[veh[vehid]][fuel] = vInfo[veh[vehid]][fuel]-0.0001;vInfo[veh[vehid]][fuel] = vInfo[veh[vehid]][fuel]-(cdis[vehid]/100);
vInfo[veh[vehid]][fuel] -= 0.0001;vInfo[veh[vehid]][fuel] -= (cdis[vehid]/100);
GetVehicleZAngle(veh[vehid], vInfo[vehid][posz]);
public kocsisave(){GetVehiclePos(veh[vehid[vi]], vInfo[vehid[vi]][posx], vInfo[vehid[vi]][posy], vInfo[vehid[vi]][posz]);GetVehicleZAngle(veh[vehid[vi]], vInfo[vehid[vi]][posa]);format(vfile, sizeof(vfile), \"/vehicles/%i.ini\", vehid[vi]);if(dini_Exists(vfile)){dini_IntSet(vfile, \"Col1\", vInfo[vehid[vi]][col1]);dini_IntSet(vfile, \"Col2\", vInfo[vehid[vi]][col2]);dini_FloatSet(vfile, \"PosX\", vInfo[vehid[vi]][posx]);dini_FloatSet(vfile, \"PosY\", vInfo[vehid[vi]][posy]);dini_FloatSet(vfile, \"PosZ\", vInfo[vehid[vi]][posz]);dini_FloatSet(vfile, \"PosA\", vInfo[vehid[vi]][posa]);dini_FloatSet(vfile, \"Fuel\", vInfo[vehid[vi]][fuel]);/*new Float:vhhp[MAX_VEHICLES];GetVehicleHealth(veh[vehid[vi]], vhhp[vehid[vi]]);dini_FloatSet(vfile, \"Vhp\", vhhp[vehid[vi]]);if(vhhp[vehid[vi]] << 250.0) { DestroyVehicle(veh[vehid[vi]]); dini_Remove(vfile); }*/}return 1;}
vInfo[vi][posa] = dini_Float(vfile, \"PosZ\");
Ezt a sort is nézd át légy szíves: vInfo[vi][posa] = dini_Float(vfile, \"PosZ\"); a posa nem az arcot jelenti? a PosZ van ott a vfile-nél. [/quote]Nem arcot jelent. Angle = szög
Ezt a sort is nézd át légy szíves: vInfo[vi][posa] = dini_Float(vfile, \"PosZ\"); a posa nem az arcot jelenti? a PosZ van ott a vfile-nél. [/quote]Nem arcot jelent. Angle = szög [/quote]Igen, azt tudom, de a nézet szöget jelenti.