Üdvözletem. Eljutottam idáig:
#define AutoPath \"Jarmuvek/%i.ini\"
new JFajl[256];
enum aAdat
{
ModelID,
Ar,
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
Float:A,
Szin,
Szin2,
Rendszam,
Zarva,
Float:IdomokAllapota,
Float:AjtokAllapota,
Float:LampakAllapota,
Float:KerekekAllapota,
Float:JarmuAllapot,
TulajNeve[24],
Elado //<--- Ezzel azt szeretném elérni ha 1 az értéke akkor a járműnek még nincs tulajdonosa és megvásárolható. Ha 0 akkor van tulajdonosa és nem lehet megvenni.
}
new AutoInfo[MAX_VEHICLES][aAdat];
stock LoadingVehicles()
{
new count=0;
for(new i=1; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
format(JFajl, sizeof(JFajl), AutoPath, i);
AutoInfo[ModelID] = dini_Int(JFajl, \"ModelID\");
AutoInfo[Ar] = dini_Int(JFajl, \"Ar\");
AutoInfo[X] = dini_Int(JFajl, \"X\");
AutoInfo[Y] = dini_Int(JFajl, \"Y\");
AutoInfo[Z] = dini_Int(JFajl, \"Z\");
AutoInfo[A] = dini_Int(JFajl, \"A\");
AutoInfo[szin] = dini_Int(JFajl, \"Szin\");
AutoInfo[szin2] = dini_Int(JFajl, \"Szin2\");
new rendszam[6];
AutoInfo[Rendszam] = format(rendszam, sizeof(rendszam), \"\", dini_Get(JFajl, \"Rendszam\"));
AutoInfo[Zarva] = dini_Int(JFajl, \"Zarva\");
AutoInfo[idomokAllapota] = dini_Float(JFajl, \"Idomok\");
AutoInfo[AjtokAllapota] = dini_Float(JFajl, \"Ajtok\");
AutoInfo[LampakAllapota] = dini_Float(JFajl, \"Lampak\");
AutoInfo[KerekekAllapota] = dini_Float(JFajl, \"Kerekek\");
AutoInfo[JarmuAllapot] = dini_Float(JFajl, \"Motor\");
new nev[80];
AutoInfo[TulajNeve] = format(nev, sizeof(nev), \"\", dini_Get(JFajl, \"TulajNeve\"));
AutoInfo[Elado] = dini_Int(JFajl, \"Elado\");
new vehicle;
count++;
vehicle = CreateVehicle(AutoInfo[ModelID], AutoInfo[X], AutoInfo[Y], AutoInfo[Z], AutoInfo[A], AutoInfo[szin], AutoInfo[szin2], -1);
SetVehicleHealth(vehicle, AutoInfo[vehicle][JarmuAllapot]);
SetVehicleNumberPlate( vehicle, AutoInfo[vehicle][Rendszam] );
//AutoInfo[idomokAllapota], AutoInfo[AjtokAllapota], AutoInfo[LampakAllapota], AutoInfo[KerekekAllapota]
UpdateVehicleDamageStatus(vehicle, 0, 0, 0, 0);
new theobject;
theobject = CreateObject(19477, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SetObjectMaterialText(theobject, AutoInfo[TulajNeve], 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, \"BankGothic Md BT\", 50, 1, 0xfff0f0f0, 0, 1);
AttachObjectToVehicle(theobject, vehicle, 1.02, -0.2, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
}
new szam[128];
format(szam, sizeof(szam), \"Jelenleg %i jármű sikeresen betöltve!\", count);
print(szam);
return 1;
}
A Problémám: print(szam) -> A Konzolba nem írja hogy mennyi járművet töltött be. Miért?
Minden lekért járműre (jelenleg 2db) ráírtam a tulajdonosa nevét. Egyik autóra sem írt rá semmit, miért?
Hogyan kérdezhetem azt le, ha tegyükfel a játékos beül a járműbe hogy az meik jármű? (vagy hogy annak a járműnek meik a file-ja)?
Van egy olyan rész hogy UpdateVehicleDamageStatus(vehicle, 0, 0, 0, 0);
Ha ezt így alakítom: UpdateVehicleDamageStatus(vehicle, AutoInfo
[idomokAllapota], AutoInfo[AjtokAllapota], AutoInfo[LampakAllapota], AutoInfo[KerekekAllapota]);
A Pawno miért ír rá warning tag mismatch-ot?
A SetVehicleNumberPlate( vehicle, AutoInfo[vehicle][Rendszam] ); Miért nem írja át a jármű rendszámát arra ami az ini file-ba van?
A Pawno nem ír hibát, sem warningot semmire.
Előre is köszönöm
[mod]Máskor code=pawn tageket szeretnék látni, köszi [/mod]