GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: bbTamas - 2013. augusztus 16. - 17:37:26

Cím: Egyedi hexadecimális szín elmentése és betöltése, és használata kérek egy példát
Írta: bbTamas - 2013. augusztus 16. - 17:37:26
Írna valaki egy példát dialog inputtext -ben bekérem az egyedi hexadecimális színkódot.
Eddig ok, hogy bekérem az egyedi hexadecimális színkódot egy string-be, de most jönnek a problémák.
Milyen adattípusba mentsem, string, hex? Mentésre MySql-t használok.
Mysql-ben mezõnél lehetne adattípusnak hex-t megadni, viszont r31-es plugin nem enged még bool-t se tárolni, nem hogy hex-et.
Hogyan töltsem be, nyílván stringbe betöltöm, azt kéne valahogy átalakítani és változóba helyezni.
És hogyan \"használjam\"?
CreateDynamic3DTextLabel-nél használnám, és SetPlayerColor-nál.
 
  Text3D:CreateDynamic3DTextLabel(const text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);
Cím: Egyedi hexadecimális szín elmentése és betöltése, és használata kérek egy példát
Írta: Zsolesszka - 2013. augusztus 16. - 19:28:46
Mentsd sima számként.
Ha szeretnéd esetleg kiíratni a hexadecimális értéket üzenetként, akkor:
 
printf(\"0x%x\", int);

 
Edit.:
Sõt az is elõfordulhat ha számként adod meg az értéket mysql-nek és az adatsor hex-nek van megadva lehet át is alakítja gond nélkül.
Cím: Egyedi hexadecimális szín elmentése és betöltése, és használata kérek egy példát
Írta: bbTamas - 2013. augusztus 16. - 23:53:15
Már értem, köszi, tényleg az benne a poén, hogy csak sima számként kell lementeni (én végig stringként akartam lementeni). :D :D
Ment a plussz, köszönöm a segítségedet.