GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: 1Mark6 - 2016. augusztus 03. - 16:10:48

Cím: Egy string tömb elemeinek azonos érték adás.
Írta: 1Mark6 - 2016. augusztus 03. - 16:10:48
Sziasztok!
Játékmód irogatás közben, arra jöttem rá, hogy a sok éves PAWN nyelvtanulás időszaka alatt, sosem használtam ezt a funkciót, mostpedig szükségem lenne, rá de nemtudom, hogy kéne deklarálni.
Azt szeretem, ha lenne egy 30 elemből álló 24 karakter hosszúságú string tömb.
Ez eddig megy :
 
new Alap[30][24];

 
De szeretnék a tömb elemeinek mind, adni egy alap kezdő értéket, pl. \"NINCS\";
 
new Alap[30][24] = \"NINCS\"; // Ez nem müködik :D

 
Szóval nemtudom, hogy lehetne, és fontos hogy deklarációban szeretném megoldani, nem pedig úgy hogy miután létrehoztam ciklussal irogassam végig, úgy is elérem a kívánt hatást, de csúnya :D Ötletek?
Cím: Egy string tömb elemeinek azonos érték adás.
Írta: gbr333 - 2016. augusztus 03. - 16:39:12
Szia!
Aszthiszem ez kell neked:
 
new Cucc[3][24] =
{
{\"String1\"},
{\"String2\"},
{\"String3\"}
};
Cím: Egy string tömb elemeinek azonos érték adás.
Írta: 1Mark6 - 2016. augusztus 03. - 16:49:10
Hát nem igazán erre gondoltam ezt én is tudtam, de ez az elemeinek különböző értéket ad.
Én azt akarom, hogy mind a 30 string változónak az legyen az értéke hogy \"NINCS\";
Cím: Egy string tömb elemeinek azonos érték adás.
Írta: Flash - 2016. augusztus 03. - 17:18:49
for(new i; i < 30; i++) Alap =  \"NINCS\";
Cím: Egy string tömb elemeinek azonos érték adás.
Írta: 1Mark6 - 2016. augusztus 03. - 17:23:31
Valami ciklustalan megoldás nincs?
pl.
 
new Alap[30][24] = {\"NINCS\",...};

 Ez nemtudom mit csinál csak példának irtam, de ha nincs ciklustalan megoldás akkor hajlandó leszek azt használni.
Cím: Egy string tömb elemeinek azonos érték adás.
Írta: Flash - 2016. augusztus 03. - 17:45:20
Nincs. OnGaneModeInit ala rakd amit irtam.