-
Szevasztok azt szeretném kérdezni hogy hogyan lehet azt megoldani hogy az összes akár /v-vel spawnoltatott autón ugyanaz a rendszám legyen??
A második kérdésem az hogy hogy tudnám megcsinálni hogy mondjuk beírom hogy /myprefix Tulajdonos és akkor a nevem elé chatbe kiírná hogy <Tulajdonos> és még azt hogy /myprefixcolor szín és mondjuk lehetne választani kék zöld piros sárga stb...
Elõre is köszi a válaszokat
-
Rendszám:
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
SetVehicleNumberPlate(playerid, \"REND_SZÁM\");
return 1;
}
myprefix:
enum data {
prefix,
prefix_data[32];
};
new prefix[MAX_PLAYERS][data]; // mód elejér
dcmd_myprefix(playerid, params[])
{
prefix[playerid][prefix] = 1;
prefix[playerid][prefix_data] = params;
return 1;
}
dcmd_myprefixoff(playerid, params[]) // kikapcsolja a prefixet
{
prefix[playerid][prefix] = 0;
return 1;
}
onplayertext alá:
if(prefix[playerid] == 1)
{
new string[128];
new name[32];
new name2[32];
GetPlayerName(playerid, name, 32);
GetPlayerName(playerid, name2, 32);
format(string, 128, \"<%s>%s\", prefix[playerid][prefix_data], name);
SetPlayerName(playerid, string);
format(string, 128, \"%s:%s\",string,text);
SendClientMessageToAll(-1, string);
SetPlayerName(playerid, name2);
}
-
Rendszám:
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
SetVehicleNumberPlate(playerid, \"REND_SZÁM\");
return 1;
}
myprefix:
enum data {
prefix,
prefix_data[32];
};
new prefix[MAX_PLAYERS][data]; // mód elejér
dcmd_myprefix(playerid, params[])
{
prefix[playerid][prefix] = 1;
prefix[playerid][prefix_data] = params;
return 1;
}
dcmd_myprefixoff(playerid, params[]) // kikapcsolja a prefixet
{
prefix[playerid][prefix] = 0;
return 1;
}
onplayertext alá:
if(prefix[playerid] == 1)
{
new string[128];
new name[32];
new name2[32];
GetPlayerName(playerid, name, 32);
GetPlayerName(playerid, name2, 32);
format(string, 128, \"<%s>%s\", prefix[playerid][prefix_data], name);
SetPlayerName(playerid, string);
format(string, 128, \"%s:%s\",string,text);
SendClientMessageToAll(-1, string);
SetPlayerName(playerid, name2);
}
Nagyon köszönöm a rendszám mûködik de a prefixet zcmd-ben nem tudnád megoldani??
-
de igen.. :D amúgy ezt: \"dcmd_\" kell erre átírni: \"CMD:\", de tessék:
enum data {
prefix,
prefix_data[32];
};
new prefix[MAX_PLAYERS][data]; // mód elejér
CMD:myprefix(playerid, params[])
{
prefix[playerid][prefix] = 1;
prefix[playerid][prefix_data] = params;
return 1;
}
CMD:myprefixoff(playerid, params[]) // kikapcsolja a prefixet
{
prefix[playerid][prefix] = 0;
return 1;
}
onplayertext alá:
if(prefix[playerid] == 1)
{
new string[128];
new name[32];
new name2[32];
GetPlayerName(playerid, name, 32);
GetPlayerName(playerid, name2, 32);
format(string, 128, \"<%s>%s\", prefix[playerid][prefix_data], name);
SetPlayerName(playerid, string);
format(string, 128, \"%s:%s\",string,text);
SendClientMessageToAll(-1, string);
SetPlayerName(playerid, name2);
}
-
de igen.. :D amúgy ezt: \"dcmd_\" kell erre átírni: \"CMD:\", de tessék:
enum data {
prefix,
prefix_data[32];
};
new prefix[MAX_PLAYERS][data]; // mód elejér
CMD:myprefix(playerid, params[])
{
prefix[playerid][prefix] = 1;
prefix[playerid][prefix_data] = params;
return 1;
}
CMD:myprefixoff(playerid, params[]) // kikapcsolja a prefixet
{
prefix[playerid][prefix] = 0;
return 1;
}
onplayertext alá:
if(prefix[playerid] == 1)
{
new string[128];
new name[32];
new name2[32];
GetPlayerName(playerid, name, 32);
GetPlayerName(playerid, name2, 32);
format(string, 128, \"<%s>%s\", prefix[playerid][prefix_data], name);
SetPlayerName(playerid, string);
format(string, 128, \"%s:%s\",string,text);
SendClientMessageToAll(-1, string);
SetPlayerName(playerid, name2);
}
C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(138) : error 017: undefined symbol \"data\"
C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(138) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds)
C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(698) : error 033: array must be indexed (variable \"prefix\")
C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(699) : error 017: undefined symbol \"prefix_data\"
C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(699) : error 006: must be assigned to an array
C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(705) : error 033: array must be indexed (variable \"prefix\")
C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(1074) : error 033: array must be indexed (variable \"prefix\")
C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(1081) : error 017: undefined symbol \"prefix_data\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
8 Errors.
:/
-
kijavítottam:
#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf2
enum data {
prefix,
prefix_data[32]
};
new pref[MAX_PLAYERS][data]; // mód elejér
COMMAND:myprefix(playerid, params[])
{
pref[playerid][prefix] = 1;
format(pref[playerid][prefix_data], 32, params);
return 1;
}
COMMAND:myprefixoff(playerid, params[]) // kikapcsolja a prefixet
{
#pragma unused params
pref[playerid][prefix] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(pref[playerid][prefix] == 1)
{
new string[128];
new name[32];
new name2[32];
GetPlayerName(playerid, name, 32);
GetPlayerName(playerid, name2, 32);
format(string, 128, \"<%s>%s\", pref[playerid][prefix_data], name);
SetPlayerName(playerid, string);
format(string, 128, \"%s:%s\",string,text);
SendClientMessageToAll(-1, string);
SetPlayerName(playerid, name2);
}
return 0; // ignore the default text and send the custom one
}
-
kijavítottam:
#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf2
enum data {
prefix,
prefix_data[32]
};
new pref[MAX_PLAYERS][data]; // mód elejér
COMMAND:myprefix(playerid, params[])
{
pref[playerid][prefix] = 1;
format(pref[playerid][prefix_data], 32, params);
return 1;
}
COMMAND:myprefixoff(playerid, params[]) // kikapcsolja a prefixet
{
#pragma unused params
pref[playerid][prefix] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(pref[playerid][prefix] == 1)
{
new string[128];
new name[32];
new name2[32];
GetPlayerName(playerid, name, 32);
GetPlayerName(playerid, name2, 32);
format(string, 128, \"<%s>%s\", pref[playerid][prefix_data], name);
SetPlayerName(playerid, string);
format(string, 128, \"%s:%s\",string,text);
SendClientMessageToAll(-1, string);
SetPlayerName(playerid, name2);
}
return 0; // ignore the default text and send the custom one
}
Ez már mûködik de azt nem lehetne megoldani hogy a nevemet ne színezze át? ja meg hogy ha felmegyek a szerverre és nem állítottam be prefixet akkor ha írok a chatbe akkor nem írja ki :/
-
õõ az onplayertext-nél a return 0-t írd át egyre :D csak az a gond, hogy akkor kétszer fogja kiírni ha a prefixet használod.