Hello...picit elakadtam!
A lényeg az, hogy akarok csinálni egy index rendszer egy sajátot, meg közbe tanulok minden, de picit elakadtam!
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/jobb\", cmdtext, true, 15) == 0)
{
if (indexing[playerid] == 0)
{
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 500)
{
SetPVarInt(playerid,\"iMesa\",CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0));
AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid,\"iMesa\"), GetPlayerVehicleID(playerid),0,-2.5,0.3,0,0,0);
indexing[playerid] = 1;
}
}
if (indexing[playerid] == 1)
{
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 500)
{
DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"iMesa\"));
indexing[playerid] = 0;
}
}
}
}[/pawn]
Így néz ki, de nemmûködik...azt akartam, hogy ha beírom /jobb rak egy objectet a mesa nevû autóra, de ha mégegyszer beírom akkor leveszi....örülnék ha ezt megcsinálná valaki, mert ahogy én próbálkoztam úgy ráse teszi