n e w F l o a t : XX 1 , F l o a t : Y Y 1 , F l o a t : Z Z 1; new id;G e t P l a y e r P o s ( i d , XX 1 , Y Y 1 , Z Z 1 ) ;i f ( I s P l a y e r I n R a n g e O f P o i n t ( p l a y e r i d , 5 . 0 , XX 1 , Y Y 1 , Z Z 1 )) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy játékos közelében!\");
CMD:tele(playerid){new Float: x, Float: y, Float: z;GetPlayerPos(playerid, x, y, z);for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){{ if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 5.0, x, y, z)) return SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);}}return 1;}
CMD:tele(playerid){new Float: x, Float: y, Float: z;GetPlayerPos(playerid, x, y, z);foreach(Player, i){{ if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 5.0, x, y, z)) return SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);}}return 1;}
Igen, ilyenre gondolok Ryuuzaki.
stock IsPlayerFacingPlayer(playerid, targetid, Float:dOffset){newFloat:pX,Float:pY,Float:pZ,Float:pA,Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:ang;if(!IsPlayerConnected(playerid) || !IsPlayerConnected(targetid)) return 0;GetPlayerPos(targetid, pX, pY, pZ);GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);GetPlayerFacingAngle(playerid, pA);if( Y > pY ) ang = (-acos((X - pX) / floatsqroot((X - pX)*(X - pX) + (Y - pY)*(Y - pY))) - 90.0);else if( Y < pY && X < pX ) ang = (acos((X - pX) / floatsqroot((X - pX)*(X - pX) + (Y - pY)*(Y - pY))) - 450.0);else if( Y < pY ) ang = (acos((X - pX) / floatsqroot((X - pX)*(X - pX) + (Y - pY)*(Y - pY))) - 90.0);if(AngleInRangeOfAngle(-ang, pA, dOffset)) return true;return false;}stock AngleInRangeOfAngle(Float:a1, Float:a2, Float:range){ a1 -= a2; if((a1 < range) && (a1 > -range)) return true; return false;}stock IsPlayerBehindPlayer(playerid, targetid, Float:dOffset){new Float:pa, Float:ta;if(!IsPlayerConnected(playerid) || !IsPlayerConnected(targetid)) return 0;GetPlayerFacingAngle(playerid, pa);GetPlayerFacingAngle(targetid, ta);if(AngleInRangeOfAngle(pa, ta, dOffset) && IsPlayerFacingPlayer(playerid, targetid, dOffset)) return true;return false;}//innentõl oda rakd a kódot ahol használodnew Float:X,Float:Y,Float:Z;foreach(Player,i){ GetPlayerPos(i,X,Y,Z);if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,X,Y,Z)){ if(!IsPlayerBehindPlayer(i, playerid, 90))//ez csak arra kell hogy biztos ne legyen mögötte { if(IsPlayerFacingPoint(i, 60, X,Y,Z))//ezt a szöget úgy állítsd be ahogy neked jó. Ez a szög az a szög ami a \"látószöget\" nézi hogy benne vagy e abban a részben ahol teleportálni kell { //teleportálod }}}}