#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <dini>
new g_szFile[128+1];
new g_iVehek;
enum vehen
{
Float:x,
Float:y,
Float:z,
model
}
new vehI[MAX_VEHICLES][vehen];
CMD:v(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
new modell, Float: Pos[3];
if(sscanf(params, \"d\", modell)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /v [model]\");
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
g_iVehek++;
CreateVehicle(modell, Pos[0]+0.5, Pos[1], Pos[2], 0.0, random(126), random(126), 0);
format(g_szFile, sizeof(g_szFile), \"Veh_%d.dat\", g_iVehek);
if(dini_Exists(g_szFile))
{
dini_IntSet(g_szFile, \"Model\", model);
dini_FloatSet(g_szFile, \"X\", Pos[0]);
dini_FloatSet(g_szFile, \"Y\", Pos[1]);
dini_FloatSet(g_szFile, \"Z\", Pos[2]);
}
else
{
dini_Create(g_szFile);
dini_IntSet(g_szFile, \"Model\", model);
dini_FloatSet(g_szFile, \"X\", Pos[0]);
dini_FloatSet(g_szFile, \"Y\", Pos[1]);
dini_FloatSet(g_szFile, \"Z\", Pos[2]);
}
}
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
LoadKocsik();
return 1;
}
stock LoadKocsik()
{
for(new veh; veh < MAX_VEHICLES; veh++)
{
format(g_szFile, sizeof(g_szFile), \"Veh_%d.dat\", veh);
if(dini_Exists(g_szFile))
{
vehI[veh]
- = dini_Float(g_szFile, \"X\");
vehI[veh][y] = dini_Float(g_szFile, \"Y\");
vehI[veh][z] = dini_Float(g_szFile, \"Z\");
vehI[veh][model] = dini_Int(g_szFile, \"Model\");
CreateVehicle(vehI[veh][model], vehI[veh]
- , vehI[veh][y], vehI[veh][z], 0.0, random(126), random(126), 0);
}
}
}
Nem teszteltem, remélem ilyesmire gondolsz.
(A pawno nem ír errort.)