Van tehat ket NPC ami egymasra spawnolnak Blueberry-be. Valaki keresse mar meg mi a baj legyen szives koszonom.
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenőrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos járművébe
return 1; //visszateresi ertek
}
else if ( !strcmp ( npcname, \"Joska_Pista\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, joskaVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos járművébe
return 1;
}
return 1;
}
Nem látom nagyon a hibát, viszont az biztos, hogy a 431. ülésre biztos nem fogod tudni tökéletesen felrakni.
PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 );
[/quote]
Atirtam 0-ra de igy is ugyanaz a helyzet
PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 0 );
public OnFilterScriptInit ( )
{
print ( \"Defensive\" );
ConnectNPC ( \"John_Smith\", \"load\" );
johnVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
ConnectNPC ( \"Joska_Pista\", \"load2\" );
joskaVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 0 );
return 1;
}
A public OnGameModeInit-hez pedig meg ezek vannak igy kulon kulon
public OnGameModeInit()
{
ConnectNPC ( \"John_Smith\", \"load\" );
ConnectNPC ( \"Joska_Pista\", \"load2\" );
print ( \"Defensive\" );
ConnectNPC ( \"John_Smith\", \"load\" );
johnVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
ConnectNPC ( \"Joska_Pista\", \"load2\" );
joskaVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 );
return 1;