Szerző Téma: Egy helyben álló npc. De hogyan?  (Megtekintve 2174 alkalommal)

Egy helyben álló npc. De hogyan?
« Dátum: 2013. június 25. - 16:23:42 »
0 Show voters
Hy.

Még sosem csináltam npc-t és szeretném csinálni egyet ami nem mozog hanem csak egy helyben.


Valaki tudna egy példát írni?


Sehol nem találtam.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Egy helyben álló npc. De hogyan?
« Válasz #1 Dátum: 2013. június 25. - 16:25:45 »
0 Show voters
Ha jól tudom nem kell rekord felvétel az adott NPC játékosnak akkor.. csak simán szkripteléssel megoldod.

Egy helyben álló npc. De hogyan?
« Válasz #2 Dátum: 2013. június 25. - 16:27:02 »
0 Show voters
Tudom, de mivel 1x sem csináltam npc-t illetve leírást se találok róla, elég nehézkes.:)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Egy helyben álló npc. De hogyan?
« Válasz #3 Dátum: 2013. június 25. - 17:36:45 »
0 Show voters
Hmm pedig ha beírod a googleba, hogy SAMP NPC KÉSZÍTÉS akkor egybõl leírásokat talál.. na lehet rossz a keresõd :(  :confused: Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=112023

Egy helyben álló npc. De hogyan?
« Válasz #4 Dátum: 2013. június 25. - 19:29:43 »
0 Show voters
Értelmezés 1-es..

ÁLLÓ NPC TUTORIAL -.-\"


látsz bárhol is? NEM!!..

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Egy helyben álló npc. De hogyan?
« Válasz #5 Dátum: 2013. június 25. - 19:37:05 »
0 Show voters
Módosítsd az álló NPC módját erre:
 

#include a_npc.inc
main() {}

 
Gondolom az NPC csatlakoztatása és a pozíció eltolása menni fog.

Egy helyben álló npc. De hogyan?
« Válasz #6 Dátum: 2013. június 26. - 01:16:06 »
0 Show voters
npcmodesban lévõ dealer.pwn:
 
#define RECORDING \"dealer\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 2 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

 
szerverben lévõ szkript:
 
#include <a_samp>
#include <a_npc>
 
public OnFilterScriptInit ( )
{
    print(\"Dealer betöltve..\");
    ConnectNPC(\"Dealer\", \"dealer\");
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(IsPlayerNPC(playerid))
    {
        new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
        if(!strcmp(npcname, \"Dealer\", true))
        {
            ApplyAnimation(playerid,\"PAULNMAC\",\"wank_loop\",3.0,0,0,0,0,0);
            SetPlayerInterior(playerid,1);
   SetPlayerPos(playerid, 2335.9915,18.6581,-23.9944);
   SetPlayerSkin(playerid, 28);
            return 1;
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}

 
Mi lehet a gond?
NPC-t egyáltalán nem spawnol le.
Próbáltam már divkn ötletével is de az sem volt jó  :-[
Elõre is köszönöm, akinek sikerül megcsinálnia.
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 26. - 01:38:28 írta Sajtiikaa »

Egy helyben álló npc. De hogyan?
« Válasz #7 Dátum: 2013. június 26. - 01:41:29 »
0 Show voters
esetleg a server.cfg-ben a maxnpc értékét állítsd át, ha még nincsen.

Egy helyben álló npc. De hogyan?
« Válasz #8 Dátum: 2013. június 26. - 01:46:18 »
0 Show voters
maxnpc 50[/quote]
Át van állítva 50-re..

Szóval egyáltalán nem tudom mi a baja lehet..:s

Egy helyben álló npc. De hogyan?
« Válasz #9 Dátum: 2013. június 26. - 08:31:06 »
0 Show voters
Nem vagyok nagy scripter de hát egy Teamben vagyunk és Skypen nem írsz vissza ezért írok neked ide egy fajta megoldást.

Na ugye én mapolok és lerakok neked oda egy skint editorral ahova akarod át küldöm de berakod ugye OnGameModeInit alá vagy INC fájlba nem tudom hogyan rakod be de lényegtelen. Na ki másolod az X Y Z koordinátát és arra be scriptelsz egy olyat ha mit tudom én milyen távolságba van egy player akkor az NPC ir neki egy SendClientet.


Na vágod? Nem kell NPC hanem simán be scriptelsz egy adott koordinátát és én csak oda rakok egy Skint. Olyan mintha egy Pickup helyettesítene vagy mit.
  :yes:
Kivéve ha azt akarod hogy csináljon valami animációt mert akkor nem jó.  :confused:

Egy helyben álló npc. De hogyan?
« Válasz #10 Dátum: 2013. június 26. - 08:53:58 »
0 Show voters
dealernek akarok jelenleg egy álló npc-t hogy realisztikusabb legyen :D

Egy helyben álló npc. De hogyan?
« Válasz #11 Dátum: 2013. június 26. - 08:57:57 »
0 Show voters
De ha nem akarod hogy mozogjon akkor nem jó az én megoldásom?

Egy helyben álló npc. De hogyan?
« Válasz #12 Dátum: 2013. június 26. - 09:08:39 »
0 Show voters
egy sima álló npc-t akarok lebaszni oda xd

nem akarja lerakni mert egy tróger f*sz a szerver :DDDDDDD

xD1999

  • Vendég
Egy helyben álló npc. De hogyan?
« Válasz #13 Dátum: 2013. június 26. - 19:09:30 »
0 Show voters
Akkor map editoral rakj le 1 embert ;)

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Egy helyben álló npc. De hogyan?
« Válasz #14 Dátum: 2013. június 26. - 22:13:17 »
0 Show voters
OnFilterScriptInit/OnGameModeInit-nél ezt megadod:
 
ConnectNPC(\"Dave\",\"recordfile\");

//név record file ....
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
  if(IsPlayerNPC(playerid)) //fent van e az npc
  {
    new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); //Megadja a nevét
    if(!strcmp(npcname, \"Dave\", true)) //lekéri a nevét
    {
      SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    }
    return 1;
  }
//A játékosokra vonatkozó dolgokat
  return 1;
}

 


Bár soha nem csináltam még  egy helyben álló npc-t szerintem így kellene csinálni ;)
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 26. - 22:15:20 írta cappsy »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal