GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: FL1P - 2011. Február 13. - 20:45:16

Cím: Egy fontos kérdés!^^
Írta: FL1P - 2011. Február 13. - 20:45:16
Hali!
Az lehetséges, hogy egy parancs (vagy akármi) segítségével törölni, átírni vagy használhatatlanná tegyünk egy modot/scriptet? Csak ennyi lenne :D
Cím: Egy fontos kérdés!^^
Írta: tja - 2011. Február 13. - 20:58:50
/rcon unloadfs...
De ehhez RCOn adminnak kell lenned! Arra meg hogy más szerverét tönkre tedd nincs beépített parancs.
Cím: Egy fontos kérdés!^^
Írta: FL1P - 2011. Február 13. - 21:05:10
Oké, de én ezt úgy gondoltam, hogy van egy scriptem amit valaki másnak csináltam és én pl. azt akarom h már ne tudja használni.
Ezért szeretnék még a script írásakor belerakni egy parancsot amivel ez lehetséges lesz.
(hogy ne tudjon hozzáférni vagy ne tudja rendesen használni utána) =D
Cím: Egy fontos kérdés!^^
Írta: jana4 - 2011. Február 13. - 21:22:45
Építs bele 1 biztonsági kódot.  ;)

Többféle megoldás létezik, konkrét példát most nem mondok.
Cím: Egy fontos kérdés!^^
Írta: FL1P - 2011. Február 13. - 21:46:55
Igen, értem.
Tudnátok kicsit bõvebben segíteni ebben? :-)
(fontos :S)
Cím: Egy fontos kérdés!^^
Írta: ZeRo - 2011. Február 13. - 21:48:08
Beleírsz egy értelmetlen nevû parancsot, és ha azt beírod, akkor a szkript újraindítja a játékmódot. Persze ez csak akkor fog mûködni, ha az emberednek nincs meg a szkript forráskódja( *.pwn ), mert akkor ki tudja törölni belõle.
 

public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( !strcmp( \"/qwcvxz\", cmdtext, true ) ) {
        SendRconCommand( \"gmx\" );
        return 1;
    }
    return 0;
}
Cím: Egy fontos kérdés!^^
Írta: FL1P - 2011. Február 13. - 22:08:35
Ez jó lenne.
Az mûködne, hogy egy fájlba eltárolnám (true - false vagy egyéb kulcsszavakkal) azt h mikor használja a gmx parancsot a script?
Szerk.
Sikerült megoldani! (müködik)
Köszi mindenkinek!
Zárok.