Szerző Téma: Samp Sorompó nem zárle  (Megtekintve 1656 alkalommal)

Samp Sorompó nem zárle
« Dátum: 2015. április 29. - 15:44:36 »
0 Show voters
Sziasztok!
Szeretnék egy sorompó bugot javítani, de nem jöttem eddig rá hogyan miképp..
 
new hatarkapu;

 

hatarkapu = CreateDynamicObject(968, -954.77417, 2710.19849, 45.71190,   0.00000, 10.00000, 96.62950);

 
ez a parancs:
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/határnyit\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(rkapu, -954.7742, 2710.1985, 45.7119, 5);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s felnyitja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/határzár\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu,-954.7742, 2710.1985, 45.7119,5);
      GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s lezárja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}

 
Valaki igazitson el mert, amikor be írom /határnyit vagy /határzár sajnos nem csinál semmit mivel az értéke ugyan az a sorompónak nyitott és zárt pozban is.
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 29. - 17:17:58 írta anGeL »

Nem elérhető Blaise

  • 1002
    • Profil megtekintése
Samp Sorompó nem zárle
« Válasz #1 Dátum: 2015. április 29. - 16:14:46 »
0 Show voters

MoveDynamicObject(rkapu, -954.7742, 2710.1985, 45.7119, 5);

 
[/quote]
Ez itt a probléma.
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/határnyit\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu, -954.7742, 2710.1985, 45.7119, 5);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s felnyitja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/határzár\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu,-954.7742, 2710.1985, 45.7119,5);
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s lezárja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}

 
Így már jó lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 29. - 17:17:40 írta anGeL »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Samp Sorompó nem zárle
« Válasz #2 Dátum: 2015. április 29. - 16:36:50 »
0 Show voters
Nyit
 
MoveDynamicObject(rkapu,-954.7742, 2710.1985, 45.7119, 5);

 
Zár
 
MoveDynamicObject(hatarkapu,-954.7742, 2710.1985, 45.7119,5);

 
Ugyanaz a koordináta...de más-más kaput mozgatsz...biztos így akartad?
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Samp Sorompó nem zárle
« Válasz #3 Dátum: 2015. április 29. - 17:16:18 »
0 Show voters
Az lesz a legjobb ha felmész pl mtara és lemented újra a sorompót előbb zárt állapotba és utána meg nyitott és a zárhoz beírod az egyes kordinátát ami (zárva van) utána meg a nyitotthoz.

Samp Sorompó nem zárle
« Válasz #4 Dátum: 2015. április 29. - 17:51:48 »
0 Show voters
akkor se jó nem zárle

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Samp Sorompó nem zárle
« Válasz #5 Dátum: 2015. április 29. - 18:15:14 »
0 Show voters
mivel ugyanaz a 2 koordináta...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Samp Sorompó nem zárle
« Válasz #6 Dátum: 2015. április 29. - 18:17:31 »
0 Show voters
Nem ugyan azok

Samp Sorompó nem zárle
« Válasz #7 Dátum: 2015. április 29. - 18:19:36 »
0 Show voters
Idézetet írta: willianhunt date=1430324251\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54036\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem ugyan azok
 


 
if(!strcmp(cmdtext, \"/határnyit\", true))
{
    // [...]
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu, -954.7742, 2710.1985, 45.7119, 5);
            // [...]
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/határzár\", true))
{
    // [..]
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu,-954.7742, 2710.1985, 45.7119,5);
// [....]         

 

[/quote]
tényleg?

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Samp Sorompó nem zárle
« Válasz #8 Dátum: 2015. április 29. - 19:04:19 »
0 Show voters
Le kell menteni a soromót megint..

Samp Sorompó nem zárle
« Válasz #9 Dátum: 2015. április 29. - 19:20:31 »
0 Show voters
ez már nem ugyan az
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/határnyit\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu, -954.7742, 2710.1985, 45.7119, 5);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s felnyitja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/határzár\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu,-954.77417, 2710.19849, 45.71190, 5);
      GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s lezárja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Samp Sorompó nem zárle
« Válasz #10 Dátum: 2015. április 29. - 19:36:46 »
0 Show voters
Idézetet írta: willianhunt date=1430328031\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54036\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ez már nem ugyan az
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/határnyit\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu, -954.7742, 2710.1985, 45.7119, 5);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s felnyitja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/határzár\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu,-954.77417, 2710.19849, 45.71190, 5);
      GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s lezárja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}

 

Ha nem ugyan az akkor már elméletileg jó...... De nem tudom te mit láttál de amit én látok akár hogy nézem ugyan az más is így van ezzel a problémával...Mikor másoltad elsőnek akkor is ez a kordináta jött le most is ezt másoltad be.
Lépj fel mta-ra vagy map editorral és mentsd le a kordinátákat újra egy nyitott és egy zárt állapotba. az egyik fent van kicsit ferdén másik meg sík egyenes.  Vagy másold be az objectet amit mozgatni akarsz.
 
-954.7742, 2710.1985, 45.7119

Samp Sorompó nem zárle
« Válasz #11 Dátum: 2015. április 29. - 22:07:58 »
0 Show voters
már jó köszönöm
Valaki tudnak még egy-be segíteni
Hogy tudok egy Adminsegéd szolgálati rendszer csinálni valaki megtudná csinálni ???

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Samp Sorompó nem zárle
« Válasz #12 Dátum: 2015. április 29. - 22:46:20 »
0 Show voters
[gmod]Témát zárom![/gmod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal