Szerző Téma: Egy bizonyos checkpoint  (Megtekintve 559 alkalommal)

Egy bizonyos checkpoint
« Dátum: 2013. július 24. - 13:49:27 »
0 Show voters
Hali.
Hogy tudom leellenõrizni azt, hogy pontosan melyik checkpointot hagyta el?
Létrehozásnál meg kéne jelölni a cp-t, és ha azt abba ment bele, akkor mondjuk kiír egy parancsot.

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Egy bizonyos checkpoint
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 24. - 14:35:52 »
0 Show voters

CMD:cp(playerid, params)
{
SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 5);
}
// létrehoztuk a cp-t, majd jön az ellenõrzés az OnPlayerEnterCheckpoint eljárás alatt...
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, x, y, z))
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid):
}
// ha a játékos az adott pozíción van, eltüntetjük a CP-t

Egy bizonyos checkpoint
« Válasz #2 Dátum: 2013. július 24. - 14:58:08 »
0 Show voters
OnPlayerLeaveCheckpointal gondoltam

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Egy bizonyos checkpoint
« Válasz #3 Dátum: 2013. július 24. - 14:58:59 »
0 Show voters
Szinte semmi különbség, ugyanúgy csinálod ahogy írtam.

Egy bizonyos checkpoint
« Válasz #4 Dátum: 2013. július 24. - 15:06:29 »
0 Show voters
De...
Egy boltrablásos scriptemhez kell, hogy amikor odamegy a kasszához, beírja a parancsot, létrehozza a cp-t, és ha elhagyja a cp-t akkor vége a rablásnak.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 24. - 15:17:45 )

Most jöttem rá, hogy nem kell azonosítani, emrt csak az az egy cp lesz  :wall: :wall:  :facepalm: :facepalm: xdddd köszi azért :D
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 24. - 15:17:45 írta sticky2 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal