Szerző Téma: Egy adott objekt törlése paranccsal....  (Megtekintve 769 alkalommal)

Egy adott objekt törlése paranccsal....
« Dátum: 2013. március 16. - 10:09:30 »
0 Show voters
Helló.
Hogy lehet ezt törölni:
 

new objectid = CreateObject(19419,-0.024999, 0.024999, 0.794999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, -0.024999, 0.024999, 0.794999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
« Utoljára szerkesztve: 2013. március 16. - 10:44:25 írta András »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Egy adott objekt törlése paranccsal....
« Válasz #1 Dátum: 2013. március 16. - 13:03:07 »
+1 Show voters
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Egy adott objekt törlése paranccsal....
« Válasz #2 Dátum: 2013. március 16. - 13:46:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1363435387\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34937\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyObject
 
Próbáltam de nem sikerül.
Ez a mostani parancs:
 
CMD:szirena(playerid)
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == ALLAMTAG || pInfo[playerid][pFrakcio] == ALLAMFONOK )
{
if(GetVehicleModel( GetPlayerVehicleID(playerid)) == 507 )
{
   new objectid = CreateObject(19419,-0.024999, 0.024999, 0.794999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
   new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, -0.024999, 0.024999, 0.794999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
   msg(playerid,SZIN_LIGHTBLUE,\"Sziréna felszerelve!\");
   cmd_me(playerid, \"felszerel(t) egy szirénát a kocsira.\");
}
else
{
   msg(playerid,piros,\"Erre a kocsira nem tehetsz szirénát!\");
   msg(playerid,piros,\"CSak Elegantra lehet szirénát feltenni!\");
}
}
else
{
msg(playerid,piros,\"Te nem az önkormányzatnál dolgozol!\");
}
return 1;
}

 
Esetleg megtudnád csinálni nekem, hogy 1x-er beírom, hogy /sziréna ha még egyszer beírom akkor törölje?
Elõre is köszi a segítséget!!!

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Egy adott objekt törlése paranccsal....
« Válasz #3 Dátum: 2013. március 16. - 14:43:27 »
0 Show voters
persze hogy nem sikerült...nincs is eltárolva a tárgy ID, csak ideiglenesen...
tárold el globálisan...
 
new AVO[MAX_VEHICLES]; // Attach Vehicle Objects // tárgy id-k tárolására
parancs:
{
new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(!vid) { return 1; } // nincs jármûben
if(AVO[vid]) { DestroyObject(AVO[vid]); } // ha létre van hozva a tárgy törölje
AVO[vid] = CreateObject(19419,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0); // tárgy létrehozás
    AttachObjectToVehicle(AVO[vid],vid,-0.024999,0.024999,0.794999,0.0,0.0,0.0); // tárgy csatolás
return 1;
}

 
ezzel annyi a gond hogy minden jármûnek létrehozok 1 cellát vele mert most nincs kedvem belebonyolódni ebbe a témába...ezen felül létezik több megoldás is az adat tárolásra, ha néhány jármûre akarod használni jobban megéri kevesebb ramot foglalni...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Egy adott objekt törlése paranccsal....
« Válasz #4 Dátum: 2013. március 16. - 21:47:04 »
0 Show voters
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1363441407\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34937\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
persze hogy nem sikerült...nincs is eltárolva a tárgy ID, csak ideiglenesen...
tárold el globálisan...
 
new AVO[MAX_VEHICLES]; // Attach Vehicle Objects // tárgy id-k tárolására
parancs:
{
new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(!vid) { return 1; } // nincs jármûben
if(AVO[vid]) { DestroyObject(AVO[vid]); } // ha létre van hozva a tárgy törölje
AVO[vid] = CreateObject(19419,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0); // tárgy létrehozás
    AttachObjectToVehicle(AVO[vid],vid,-0.024999,0.024999,0.794999,0.0,0.0,0.0); // tárgy csatolás
return 1;
}

 
ezzel annyi a gond hogy minden jármûnek létrehozok 1 cellát vele mert most nincs kedvem belebonyolódni ebbe a témába...ezen felül létezik több megoldás is az adat tárolásra, ha néhány jármûre akarod használni jobban megéri kevesebb ramot foglalni...
 
Nem jó...
Nem szedi le.

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Egy adott objekt törlése paranccsal....
« Válasz #5 Dátum: 2013. március 16. - 22:44:49 »
0 Show voters
akkor cseréld le ezt:
 
if(AVO[vid])

 
erre:
 
if(IsValidObject(AVO[vid]))

 
de a másiknak is mûködnie kéne...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Egy adott objekt törlése paranccsal....
« Válasz #6 Dátum: 2013. március 17. - 07:25:02 »
0 Show voters
fáradt vagyok ha nem baj akkor sajátot rakok ide ebbõl ki tudod lesni + vedd ajándéknak a lementett kocsis sziréna helyzeteket
 

#include <a_samp>
new szirena[MAX_PLAYERS][3];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Sziréna by RedDev (founded by Red-Eye)\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i=0;i < MAX_PLAYERS;i++)
{
szirena[1] = 0;
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    szirena[playerid][1] = 0;
return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/szirena\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(szirena[playerid][1] == 0)
    {
    szirena[playerid][0] = CreateObject(18646, -0.45, -0.09, 0.89,   0.00, 0.00, 0.00);
    szirena[playerid][1] = 1;
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    szirena[playerid][2] = vehicleid;
    new modelke = GetVehicleModel(vehicleid);
    switch(modelke)
{
        case 445: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid,-0.45, -0.09, 0.89,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 507: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid,-0.45, -0.25, 0.85,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 426: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid,-0.49, -0.07, 0.87,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 551: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid,-0.37, -0.05, 0.93,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 405: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid,-0.43, -0.06, 0.79,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 489: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid,-0.61, -0.08, 1.13,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 560: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid, -0.50, 0.14, 0.87,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 421: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid, -0.42, 0.16, 0.73,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 409: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid, -0.42, 0.86, 0.85,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 411: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid, -0.44, 0.18, 0.71,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 415: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid,-0.31, -0.23, 0.65,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 428: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid, -0.01, 1.52, 0.54,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 451: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid,-0.37, -0.30, 0.61,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 470: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid, -0.80, 0.26, 1.12,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 528: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid, -0.54, 0.28, 1.10,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 541: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid, -0.39, 0.05, 0.68,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 579: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid, -0.59, 0.06, 1.27,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 580: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid, -0.64, 0.31, 1.07,   0.00, 0.00, 0.00);
   case 603: AttachObjectToVehicle(szirena[playerid][0], vehicleid,-0.48, -0.26, 0.70,   0.00, 0.00, 0.00);
    }
}
else if(szirena[playerid][1] == 1)
{
if(GetPlayerVehicleID(playerid) != szirena[playerid][2]) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFF,\"Már raktál egy kocsira, hogy levedd ülj be abba amibe raktad\");
DestroyObject(szirena[playerid][0]);
szirena[playerid][1] = 0;
}
return 1;
}
if (strcmp(\"/admiral\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
AddStaticVehicle(445,X+1,Y+1,Z,0,0,0);
return 1;
}
return 0;
}

 
((a /admiral parancs csak teszteléshez van benne törölhetõ természetesen))
na byebi all  :smokin:

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Egy adott objekt törlése paranccsal....
« Válasz #7 Dátum: 2013. március 17. - 08:38:16 »
0 Show voters
Idézetet írta: Red-Eye date=1363501502\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34937\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
+ vedd ajándéknak a lementett kocsis sziréna helyzeteket
 
köszi de ha szükségem van ilyenre akkor mind a 212 modelt lementik nekem 2 nap alatt :P
mint pl az indexeket :) de lehet ez nem lenne 2 nap :) de azért köszi
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal