Hozz létre egy enumerációt:
pl.:
enum PlayerAttachedObjects
new PlayerObject[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS][PlayerAttachedObjects]
Bele pedig a változókat(objekt szélessége, magassága, nyújtása, XYZ irányban).
Ezután az OnPlayerEditAttachedObject eljárás alá írd be, hogy a változásokat mentse el az enumerációs változókba.
public OnPlayerEditAttachedObject(playerid, response, index, modelid, boneid, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ)
{
if(response)
{
SendClientMessage(playeird, COLOR_GREEN, \"Attached object edition saved.\");
ao[playerid][index][ao_x] = fOffsetX;
ao[playerid][index][ao_y] = fOffsetY;
ao[playerid][index][ao_z] = fOffsetZ;
ao[playerid][index][ao_rx] = fRotX;
ao[playerid][index][ao_ry] = fRotY;
ao[playerid][index][ao_rz] = fRotZ;
ao[playerid][index][ao_sx] = fScaleX;
ao[playerid][index][ao_sy] = fScaleY;
ao[playerid][index][ao_sz] = fScaleZ;
}
else
{
SendClientMessage(playeird, COLOR_RED, \"Attached object edition not saved.\");
new i = index;
SetPlayerAttachedObject(playerid, index, modelid, boneid, ao[playerid][ao_x], ao[playerid][ao_y], ao[playerid][ao_z], ao[playerid][ao_rx], ao[playerid][ao_ry], ao[playerid][ao_rz], ao[playerid][ao_sx], ao[playerid][ao_sy], ao[playerid][ao_sz]);
}
return 1;
}
forrás:
Katt