Szerző Téma: Drog object létrehozás , eltüntetés de hiba(saját drog system)  (Megtekintve 425 alkalommal)

Drog object létrehozás , eltüntetés de hiba(saját drog system)
« Dátum: 2015. Február 10. - 15:48:06 »
0 Show voters
Sziasztok csináltam egy mariska ültetvényt amit a /szed parancsal leszed. Az objectetket ongamemodeinit alatt hozom létre:
 
new gumoa = CreateObject(x, 582.23285, 1217.15723, 10.50043,   0.00000, 0.00000, 0.00000);

 
Majd mikor leszedi
 
   if(strcmp(cmd, \"/szed\", true) == 0)
{
   if(PlayerToPoint(20.0, playerid, 581.1469,1216.6313,11.7113))
   {
      if(leszedtea == 0)
      {
         TogglePlayerControllable(playerid, 0);
      }
      else SendClientMessage(playerid,0x165AC0FF,\"Már leszedték!\");
   }//van zárás a parancsnak

akkor ezzel a timerrel--> eltünteti
 
public(playerid)
{
ClearAnimations(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
KillTimer(RobTimer[playerid]);
ClearAnimations(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"Szedett pár gumót!\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
return 1;
}

De mégsem me sehova az object elvileg le kellene mennie  a föld alá rögtön de ugyan ott marad :c miért:C?
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 11. - 00:55:00 írta rcsbakos2 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal