Sziasztok csináltam egy mariska ültetvényt amit a /szed parancsal leszed. Az objectetket ongamemodeinit alatt hozom létre:
new gumoa = CreateObject(x, 582.23285, 1217.15723, 10.50043, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
Majd mikor leszedi
if(strcmp(cmd, \"/szed\", true) == 0)
{
if(PlayerToPoint(20.0, playerid, 581.1469,1216.6313,11.7113))
{
if(leszedtea == 0)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
}
else SendClientMessage(playerid,0x165AC0FF,\"Már leszedték!\");
}//van zárás a parancsnak
akkor ezzel a timerrel--> eltünteti
public(playerid)
{
ClearAnimations(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
KillTimer(RobTimer[playerid]);
ClearAnimations(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"Szedett pár gumót!\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
return 1;
}
De mégsem me sehova az object elvileg le kellene mennie a föld alá rögtön de ugyan ott marad :c miért:C?