Sziasztok elkezdtem egy.. drog rendszert csinálni csak van vele 1 probléma.. maga az egész script egyelöre annyibol áll hogy a dilerek beirják hogy /buy-drog akkor elöad egy dialogot hogy 3 drog összetevo pack közül válaszanak Rosz jó Legjobb.. ebbe van viz meg föld stb... aztán.. csináltam egy parancsot hogy /osszetev kiirja hogy mennyi összetevo van nálad.. de pl valaki vesz 5 darab sszeteöt egy másik player beirja hogy /osszetev akkor neki is 5-t ir.. ugyanez ha /make-drog -al megcsinálom a drogot /drogjaimnál a másik playernek is van :S
a teljes scriptet nem szeretném publicálni de 1-2 részt mutatnák..
globális névtérbe:
new hasis[MAX_PLAYERS] = 0;
new mari[MAX_PLAYERS] = 0;
new lsd[MX] = 0;
new speed[MX] = 0;
new extasy[MX] = 0;
new cocain[MX] = 0;
new crack[MX] = 0;
new anfetamin[MX] = 0;
összetevo Dialog responseban..
if(listitem == 0) {
if(GetPlayerMoney(playerid) >= 10000) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Megvásároltad a leg rosszabb Anyagokat...10000$ \");
nemjo[playerid] += 5;
viz[playerid] += 5;
gagyi[playerid] += 5;
GivePlayerMoney(playerid, -10000);
} else {
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs Rá Elegendo Pénzed\");}
}
Drog készítosbe
if(listitem == 0)
{
if(gagyi[playerid] >= 1)
{
if(nemjo[playerid] >= 1)
{
if(viz[playerid] >= 1)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elkészítetted a Hasisodat... sikeresen beszedted és elraktad!\");
hasis[playerid] += 1 ;
viz[playerid] -=1;
nemjo[playerid] -=1;
gagyi[playerid] -=1;
} else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs Vized\");}
} else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs 1kg Rossz Földed!\"); }
} else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs 1db rossz magod sem!\"); }
}
}
A Drogjaim parancs
dcmd_drogjaim(playerid, params[])
{
new drogok[256];
#pragma unused params
format(drogok, sizeof(drogok), \"<!> Hasis:[%d] Marihuana:[%d] Speed:[%d] Extasy:[%d] Crack:[%d] LSD:[%d] Anfetamin:[%d] Kokain:[%d] <!>\", hasis[playerid],mari[playerid],speed[playerid],extasy[playerid],crack[playerid],lsd[playerid],anfetamin[playerid],cocain[playerid]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, drogok);
return 1;
}