Szerző Téma: Drift számláló és rámpák  (Megtekintve 1029 alkalommal)

Drift számláló és rámpák
« Dátum: 2011. július 04. - 00:51:08 »
0 Show voters
Hellosztok!
Találtam itt a fórumon 2 db scriptet!
De én ebbe a scriptbe azt szeretném megcsinálni mindkettõbe hogy parancs nélkül müködjenek vagyis ha felépsz a szerverre és kocsiba vagy akkor nem kell semmit beírni hanem csak nyomod a CTRL-t és jönn elõ rámpa és a driftelésnél is ne kelljen parancsot beírni hanem a driftelsz magától számolja!!
PLS HELP!
Scriptek:
Rámpa:
[pawn]////////////////////////////////////////////
////////Ramping system By [icE_aGe]/////////
////////////////////////////////////////////
#include <a_samp>
#define RAMP 1632
#define tavolsag 15.0
#define ido 5000
stock GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, &Float:z, &Float:a)
{
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
if (GetPlayerVehicleID(playerid))
{
    GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
}
x += (tavolsag * floatsin(-a, degrees));
y += (tavolsag * floatcos(-a, degrees));
}
new   tempkey, ramp;
new Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: A;
forward Delete(objectid);
new beirta[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
beirta[playerid]=0;
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/ramp on\", true))
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Mostantol a CTRL-töl elötted megjelenik egy szöktetõ\");
        beirta[playerid]=1;
        return 1;
}
    if(!strcmp(cmdtext, \"/ramp off\", true))
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Mostantol nem jelenik meg a szöktetõ\");
        beirta[playerid]=0;
    return 1;
}
    return 0;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
tempkey = newkeys - oldkeys;
if(tempkey == KEY_ACTION)
{
   if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
       if (beirta[playerid] == 1)
      {
          GetXYInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, Z, A);
          ramp = CreateObject(RAMP, X, Y, Z, 0.0, 0.0, A);
          SetTimerEx(\"Delete\", ido, 0, \"d\", ramp);
        }
   }
}
return 1;
}
public Delete(objectid)
{
DestroyObject(objectid);
return 1;
}[/pawn]
Drift mérõ:
[pawn]#include a_samp
        #define DRIFT_MINKAT 10.0
        #define DRIFT_MAXKAT 90.0
        #define COLOR_LIGHTRED 0xFF0000FF
        #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
        #define DRIFT_SPEED 30.0
        #pragma tabsize 0
        #pragma unused GetPlayerTheoreticAngle
        new Float:ppos[200][3];
        enum Float:Pos{ Float:sX,Float:sY,Float:sZ };
        new Float:SavedPos[MAX_PLAYERS][Pos];
        new DriftPointsNow[200];
        new PunktyDriftuGracza[200];
        new Text:DriftTD[200];
        forward LicznikDriftu();
        forward clock();
        forward PodsumowanieDriftu(playerid);
        public OnFilterScriptInit(){
        for(new x=0;x<200;x++){
   DriftTD
  • = TextDrawCreate(42.000000, 304.000000, \" \");

   TextDrawBackgroundColor(DriftTD
  • , 255);

   TextDrawFont(DriftTD
  • , 1);

   TextDrawLetterSize(DriftTD
  • , 0.480000, 3.000000);

   TextDrawColor(DriftTD
  • , -1);

   TextDrawSetOutline(DriftTD
  • , 0);

   TextDrawSetProportional(DriftTD
  • , 1);

   TextDrawSetShadow(DriftTD
  • , 1);

   }
        SetTimer(\"AngleUpdate\" , 700, true);
        SetTimer(\"LicznikDriftu\", 500, true);
        return 1;
        }
        IsCar(vid)
        {
    new model = GetVehicleModel(vid);
    switch(model)
    {
   case 443:return 0;
   case 448:return 0;
   case 461:return 0;
   case 462:return 0;
   case 463:return 0;
   case 468:return 0;
   case 521:return 0;
   case 522:return 0;
   case 523:return 0;
   case 581:return 0;
   case 586:return 0;
   case 481:return 0;
   case 509:return 0;
   case 510:return 0;
   case 430:return 0;
   case 446:return 0;
   case 452:return 0;
   case 453:return 0;
   case 454:return 0;
   case 472:return 0;
   case 473:return 0;
   case 484:return 0;
   case 493:return 0;
   case 595:return 0;
   case 417:return 0;
   case 425:return 0;
   case 447:return 0;
   case 465:return 0;
   case 469:return 0;
   case 487:return 0;
   case 488:return 0;
   case 497:return 0;
   case 501:return 0;
   case 548:return 0;
   case 563:return 0;
   case 406:return 0;
   case 444:return 0;
   case 556:return 0;
   case 557:return 0;
   case 573:return 0;
   case 460:return 0;
   case 464:return 0;
   case 476:return 0;
   case 511:return 0;
   case 512:return 0;
   case 513:return 0;
   case 519:return 0;
   case 520:return 0;
   case 539:return 0;
   case 553:return 0;
   case 577:return 0;
   case 592:return 0;
   case 593:return 0;
   case 471:return 0;
    }
    return 1;
        }
   forward AngleUpdate();
   public AngleUpdate(){
   for(new g=0;g<200;g++){
   new Float:x, Float:y, Float:z;
   if(IsPlayerInAnyVehicle(g))GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(g), x, y, z); else GetPlayerPos(g, x, y, z);
   ppos[g][0] = x;
   ppos[g][1] = y;
   ppos[g][2] = z;
         }
   }
   Float:GetPlayerTheoreticAngle(i)
   {
   new Float:sin;
   new Float:dis;
   new Float:angle2;
   new Float:x,Float:y,Float:z;
   new Float:tmp3;
   new Float:tmp4;
   new Float:MindAngle;
   if(IsPlayerConnected(i)){
   GetPlayerPos(i,x,y,z);
   dis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x,ppos
  • )),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y,ppos[1])),2));


   if(IsPlayerInAnyVehicle(i))GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(i), angle2); else GetPlayerFacingAngle(i, angle2);


   if(x>ppos
  • ){tmp3=x-ppos
  • ;}else{tmp3=ppos
  • -x;}


   if(y>ppos
[1]){tmp4=y-ppos[1];}else{tmp4=ppos[1]-y;}

   if(ppos
[1]>y && ppos
  • >x){ //1


      sin = asin(tmp3/dis);


      MindAngle = floatsub(floatsub(floatadd(sin, 90), floatmul(sin, 2)), -90.0);


   }


   if(ppos
[1]<y && ppos
  • >x){ //2


      sin = asin(tmp3/dis);


      MindAngle = floatsub(floatadd(sin, 180), 180.0);


   }


   if(ppos
[1]<y && ppos
  • <x){ //3


      sin = acos(tmp4/dis);


      MindAngle = floatsub(floatadd(sin, 360), floatmul(sin, 2));


   }


   if(ppos
[1]>y && ppos
  • <x){ //4


      sin = asin(tmp3/dis);


      MindAngle = floatadd(sin, 180);


   }


   }


   if(MindAngle == 0.0){


   return angle2;


   } else


   return MindAngle;


        }


        public PodsumowanieDriftu(playerid){


    PunktyDriftuGracza[playerid] = 0;


        GivePlayerMoney(playerid,DriftPointsNow[playerid]);


    DriftPointsNow[playerid] = 0;


        TextDrawSetString(DriftTD[playerid],\" \");


        }


        Float:ReturnPlayerAngle(playerid){


    new Float:Ang;


    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), Ang); else GetPlayerFacingAngle(playerid, Ang);


    return Ang;


        }


        public LicznikDriftu(){


        new Float:Angle1, Float:Angle2, Float:BySpeed, s[256];


    new Float:Z;


        new Float:X;


    new Float:Y;


    new Float:SpeedX;


    for(new g=0;g<200;g++){


       GetPlayerPos(g, X, Y, Z);


   SpeedX = floatsqroot(floatadd(floatadd(floatpower(floatabs(floatsub(X,SavedPos[ g ][ sX ])),2),floatpower(floatabs(floatsub(Y,SavedPos[ g ][ sY ])),2)),floatpower(floatabs(floatsub(Z,SavedPos[ g ][ sZ ])),2)));


   Angle1 = ReturnPlayerAngle(g);


   Angle2 = GetPlayerTheoreticAngle(g);


   BySpeed = floatmul(SpeedX, 12);


   if(GetPlayerState(g) == PLAYER_STATE_DRIVER && IsCar(GetPlayerVehicleID(g)) && floatabs(floatsub(Angle1, Angle2)) > DRIFT_MINKAT && floatabs(floatsub(Angle1, Angle2)) < DRIFT_MAXKAT && BySpeed > DRIFT_SPEED){


   if(PunktyDriftuGracza[g] > 0)KillTimer(PunktyDriftuGracza[g]);


   PunktyDriftuGracza[g] = 0;


   DriftPointsNow[g] += floatval( floatabs(floatsub(Angle1, Angle2)) * 3 * (BySpeed*0.1) )/10;


   PunktyDriftuGracza[g] = SetTimerEx(\"PodsumowanieDriftu\", 3000, 0, \"d\", g);


   }


   if(DriftPointsNow[g] > 0){


      format(s, sizeof(s), \"Driftp¾nz~w~: %d$\", DriftPointsNow[g]);


      TextDrawSetString(DriftTD[g], s);


   }


   SavedPos[ g ][ sX ] = X;


   SavedPos[ g ][ sY ] = Y;


   SavedPos[ g ][ sZ ] = Z;


        }


        }


        //Split(s1[], s2[], s3[]=\"\"){new rxx[256];format(rxx, 256, \"%s%s%s\", s1, s2, s3);return rxx;}


        //tostr(int){new st[256];format(st, 256, \"%d\", int);return st;}


        floatval(Float:val){new str[256];format(str, 256, \"%.0f\", val);return todec(str);}


        todec(str[]){return strval(str);}


        public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)


        {


        if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER){


   TextDrawShowForPlayer(playerid, DriftTD[playerid]);


   }


        return 1;


        }


    public OnPlayerConnect(playerid)


{


   new x;


   TextDrawHideForPlayer(playerid, DriftTD
  • );


   SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Ha Driftelsz pénzt tudsz keresni!\");


   return 1;


}


     public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])


{


   new x;


   if (strcmp(\"/driftoff\", cmdtext, true, 10) == 0)


   {


   SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Drift Mérö kikapcsolva !!\");


   TextDrawHideForPlayer(playerid, DriftTD
  • );


   return 1;


   }


   if (strcmp(\"/drifton\", cmdtext, true, 10) == 0)


   {


   SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Dift mérö Bekapcsolva! Ha driftelsz pénzt kapsz érte!\");


   TextDrawShowForPlayer(playerid, DriftTD
  • );


   return 1;


   }


   return 0;


}[/pawn]


És még ha valaki ezt a kettõt nekem egybe is tudná rakni azt nagyon megköszönném nagyon remélem hogy tudtok segíteni!

Drift számláló és rámpák
« Válasz #1 Dátum: 2011. július 04. - 10:07:14 »
0 Show voters
1.
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)
{
beirta[playerid]=0;
return 1;
}[/pawn]
helyett
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)
{
beirta[playerid]=1;
return 1;
}[/pawn]
2.
[pawn] public OnPlayerConnect(playerid)
{
   new x;
   TextDrawHideForPlayer(playerid, DriftTD
  • );

   SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Ha Driftelsz pénzt tudsz keresni!\");
   return 1;
}[/pawn]
helyett
[pawn] public OnPlayerConnect(playerid)
{
   new x;
   TextDrawShowForPlayer(playerid, DriftTD
  • );

   SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Ha Driftelsz pénzt tudsz keresni!\");
   return 1;
}[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal